کرمانشاه- طی پیامی از سوی امام جمعه و استاندار کرمانشاه بر ایستادگی محکم‌تر جبهه مقاومت در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی پس از شهادت یحیی سنوار تاکید شد.

به گزارش خبرنگار مهر، طی پیامی از سوی امام جمعه و استاندار کرمانشاه بر ایستادگی محکم‌تر جبهه مقاومت در مقابل جنایت‌های رژیم صهیونیستی پس از شهادت یحیی سنوار تاکید شد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

شهادت جناب آقای یحیی السنوار فرمانده شجاع و مجاهد خستگی ناپذیر فلسطین و رئیس دفتر سیاسی جنبش حماس به دست جنایت‌پیشگان رژیم سفاک و جنایتکار صهیونی، داغی سنگین بر دل ملت‌های آزاده، مستقل، مسلمان و به ویژه رزمندگان و مجاهدان جبهه‌ی بزرگ مقاومت گذاشت.
شهید سنوار یک عمر در میدان مبارزه و جهاد در راه خدا و دفاع از حقوق مردم مظلوم فلسطین مردانه جنگید، سال‌ها رنج زندان و شکنجه‌های وحشیانه‌ی صهیونیست‌های جنایتکار را تحمل کرد و در هر حال کابوس بزرگ رژیم صهیونیستی بود و در نهایت نیز با افتخار و سربلندی، در کنار سربازانش و در خط مقدم نبرد با رژیم غاصب و جعلی به شهادت رسید.

این شهید والامقام همواره در آرزوی شهادت به دست ظالمان صهیونیست بود و در آخر نیز به آرزوی خود رسید اما به فضل الهی خون ارزشمند او و دیگر رهبران و فرماندهان جبهه مقاومت هرگز بر زمین نخواهد ماند و توهم رژیم صهیونیستی و حامیان غربی آن که حذف قهرمانان و فرماندهان مقاومت را مساوی شکست این جبهه می‌دانند، هرگز تعبیر نخواهد شد و مجاهدانی از شاگردان و یاران آنها پرچم مبارزه را بردوش خواهند گرفت و راه و مکتب آنان را تا پیروزی نهایی بر رژیم غاصب صهیونیستی، مردانه ادامه خواهند داد.

بدیهی است که حامیان رژیم صهیونی به ویژه دولت آمریکا در ریختن خون رهبران جریان مقاومت و حدود ۵۰ هزار زن، کودک و انسان بی‌گناه در فلسطین و لبنان مظلوم شریک هستند و باید پاسخگوی این خونریزی‌های بی سابقه و نسل کشی فاجعه بار باشند.

اینجانبان شهادت فرمانده شجاع، مخلص، مجاهد و استاد مبارزه و استقامت جناب یحیی سنوار را محضر رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، به امت اسلامی، ملت مجاهد و سربلند فلسطین و به ویژه به رزمندگان جبهه‌ی مقاومت تسلیت می‌گوئیم و اعتقاد راسخ داریم که جبهه بزرگ مقاومت محکم‌تر و منسجم‌تر از گذشته در مقابل جنایت‌های آمریکا و سگ هار آن در منطقه ایستادگی خواهند کرد و به مدد الهی پیروزی و نصرت نهایی با مظلومان خواهد بود.