قم- عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: امروز منظومه فکری امام خمینی(ره) و شهدا در تمام دنیا گسترش یافته و آیندگان نیز می توانند از آن بهره مند شوند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله رضا رمضانی ظهر شنبه در آئین افتتاح مجمع آموزشی دانشگاه بین‌المللی اهل بیت قم اظهار کرد: رشادت‌ها و مجاهدت‌های فرماندهان و سرداران و رزمندگان در جبهه مقاومت بسیار تحسین برانگیز است.

عضو مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: امنیت امروز کشور و منطقه مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های شهدا است که افتخار بزرگی را در صحنه جنگ جبهه حق علیه باطل آفریدند.

وی ابراز کرد: انقلاب اسلامی و منظومه فکری امام خمینی درس‌های بزرگی را به ما آموخت و حتی آیندگان نیز می‌توانند از این پندها بهره ببرند.

دبیرکل مجمع اهل بیت علیهم السلام تصریح کرد: امروز اندیشه و منظومه فکری امام خمینی (ره) و شهدا در سرتاسر جهان توسعه و گسترش یافته است و جهانیان امروز از این منویات بهره می‌برند.

آیت الله رمضانی ادامه داد: دانشجویان و دانش آموزان آینده‌دار این مرز و بوم هستند و آنان می‌بایست نسبت به افزایش دانایی و معلومات خود اهتمام داشته باشند.

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: علمگرایی باید در فضای دانشگاهی گسترش پیدا کنند تا مرتبه علمی آموزشی کشور ارتقا پیدا کند.

وی یادآور شد: نظام فکری می‌بایست بر اساس خردورزی باشد و این امر باید در جامعه رسوخ پیدا کند و به مراتب نتایج ثمربخشی خواهد داشت.

دبیرکل مجمع اهل بیت علیه السلام عنوان کرد: سند راهبردی تحول باید در رأس فعالیت‌های آموزشی و پژوهشی دانشگاه‌ها اجرا و تدوین شود.

آیت الله رمضانی اضافه کرد: امروز جبهه مقاومت در سرتاسر جهان در حال گسترش است و موجب بیداری جهانی می‌شود.

عضو مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: شهید یحیی سنوار به معنای واقعی کلمه یک فرمانده مجاهد و شجاع بود و جبهه مقاومت از این دست فرماندهان کم نداشته و این محور شکست ناپذیر است.