فیلم سینمایی «یازده یازده» در فرهنگسرای اندیشه، نمایش و نقد و بررسی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فرهنگسرای اندیشه، فیلم سینمایی «یازده یازده» به کارگردانی آرش رحمانی در باشگاه «سینما اندیشه» فرهنگسرای اندیشه، نمایش و نقد و بررسی می‌شود.

«یازده یازده» روایت نویسنده‌ای است که سال‌ها در خانه‌ای متروک زندگی می‌کند، ناگهان توسط چهار سیاه‌پوش تهدید می‌شود تا داستانی را که آن‌ها می‌خواهند، بنویسد. در غیر این صورت ساعت ۱۱:۱۱ رویداد خاصی اتفاق می‌افتد.

رحمانی بیش از ۲۰ فیلم کوتاه داستانی، مستند و انیمیشن ساخته و این فیلم نخستین فیلم بلند سینمایی او است که در هم اکنون در گروه «هنر و تجربه» در حال اکران است.

در فیلم «یازده یازده» فرزاد حسنی، انوش معظمی، آزاده مهدی‌زاده، نازنین کیوان و سهیل برخورداری به ایفای نقش پرداخته‌اند و تاکنون در برای رقابت در ۲ جشنواره فیلم‌های علمی و تخیلی رومانی و جشنواره رسانه بالتیمور که در ایالت مریلند آمریکا برگزار می‌شود، پذیرفته شده است.

این فیلم پس از نمایش با حضور آرش رحمانی و مهدی ایل‌بیگی کارگردان و تهیه‌کننده فیلم، صوفیا نصرالهی، منتقد و مترجم سینما و محسن سلیمانی فاخر، کارشناس و منتقد سینما، نقد و بررسی می‌شود.

این نشست ۳۰ مهر ساعت ۱۷ برگزار می‌شود و حضور برای سینما دوستان و علاقه‌مندان به نشانی خیابان شریعتی، نرسیده به پل سیدخندان، بوستان شهید منفرد نیاکی، فرهنگسرای اندیشه آزاد و رایگان است.