قزوین- رئیس سازمان هیئت و تشکل های دینی گفت: در فاطمیه باید روی ایستادگی و مقاومت مردم تاکید داشته باشیم و بتوانیم با زبان شعر و هنر به اهمیت ایستادگی و مقاومت مخصوصا نقش زنان بپردازیم.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام مجید باباخانی ظهر شنبه در جمع تعدادی از مداحان جوان قزوینی با تقدیر از تشکیل این گردهمایی اظهار کرد: همدلی و همراهی خوبی در جامعه مداحی استان قزوین وجود دارد که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه اگر بخواهیم کشور رشد کرده و پله های ترقی را طی کند باید نقاط مثبت و قوت کشور را دانسته و آن را تقویت کنیم، افزود: امروز دشمن همین نقاط قوت و مثبت را درک کرده و به دنبال تخریب و تضعیف این نقاط قوت است.

رئیس سازمان هیئات و تشکل های دینی تبلیغات اسلامی عنوان کرد: یکی از خصوصیات ملت ایران ایستادن پای حرف حق است و هرجا ملت ایران حرف حق را دیده و شنیده از آن استقبال می کند.

وی ادامه داد: برای دنیا قابل فهم نیست که یک ملتی بتواند به این میزان در برای پای حق و برابر مسائلی همچون تجاوز به این خاک و یا تحریم ایستادگی کند.

حجت‌الاسلام باباخانی با بیان اینکه این ایستادگی و مقاومت تنها در برابر دشمن نیست و مردم ما در زندگی روزمره خود نیز این خصوصیت را حفظ می کنند، اضافه کرد: امروز دشمن به دنبال مقابله با این ایستادگی و خصلت ایرانیان است.

وی با بیان اینکه یک فضای راحت‌طلبی به جامعه القاء می شود، عنوان کرد: کم شدن صبر و راحت طلبی، مردم را از ایستادگی و مقاومت پای حرف حق دور می کند.

رئیس سازمان هیئات و تشکل های دینی تبلیغات اسلامی اضافه کرد: حل مسائل کشور و حتی عرصه شخصی با راحت طلبی ممکن نیست و همه باید پای مشکلات و مسائل ایستادگی داشته باشند.

وی تصریح کرد: حزب الله ظرف ۹ روز بیش از ۴۸ نفر از فرماندهان خود را در لایه های متعدد از دست داد و اقدام بی سابقه ای بود اما به واسطه اینکه این روحیه ایستادگی به برکت اهل بیت (س) در آنها نهادینه شده خود را بازیابی کرده است.

حجت‌الاسلام باباخانی تصریح کرد: مظهر مقاومت در صبر حضرت زینب (س) است چون پای حرف حق ایستاده و بدون لکنت حرف حق را در برابر یزید ملعون بیان می کند.

رئیس سازمان هیئات و تشکل های دینی تبلیغات اسلامی گفت: در فاطمیه امسال باید روی ایستادگی و مقاومت مردم تاکید داشته باشیم و بتوانیم با زبان شعر و هنر به اهمیت ایستادگی و مقاومت مخصوصاً نقش زنان بپردازیم.

وی اضافه کرد: با ورود زنان به عرصه و میدان عافیت‌طلبی از جامعه دور می شود و این بیانگر نقش زنان در جامعه است و این نقش را زنان امروز باید از حضرت فاطمه (س) و حضرت زینب (س) فرا بگیرند.