قم- امام جمعه قم گفت: امروز ورزش علاوه بر ابعاد فرهنگی جنبه سیاسی نیز پیدا کرده و اقدام ورزشکاران ایرانی در عدم مواجهه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی ارزشمند است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر شنبه در دیدار با مدیرکل ورزش و جوانان استان قم گفت: یکی از عواملی که در سبک زندگی انسان مؤثر است ورزش و سلامت جسمانی است.

امام جمعه قم بیان کرد: ورزش اثرات دنیوی و اخروی برای انسان به همراه دارد و دستگاه‌های مسؤول باید به ابعاد ارزشمند ورزش و ترویج آن در جامعه توجه لازم داشته باشند.

وی با بیان اینکه تربیت داوران در امر ورزش نیز مهم است افزود: داوران در جایگاه قضاوت قرار دارند و باید به گونه‌ای عمل کنند که حق فردی و تیمی ضایع نشود.

آیت الله سعیدی با اشاره به کار ارزشمند ورزشکاران ایرانی در عدم رویارویی با ورزشکاران رژیم اشغالگر قدس گفت: امروز ورزش علاوه بر ابعاد فرهنگی جنبه سیاسی نیز پیدا کرده و اقدام ورزشکاران در مواجهه با ورزشکاران رژیم صهیونیستی ارزشمند است.

تولیت حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها افزود: نیاز است تا ورزشکاران توان بدنی و حرفه‌ای خود را برای رقابت در میادین و مسابقات ورزشی بین المللی تقویت کنند.