بوشهر- فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) تنگستان گفت: رژیم صهیونیستی باید بداند با هر جنایتی که مرتکب می‌شود به هیچ کدام از اهداف خود نخواهد رسید.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد حیدری بعد از ظهر شنبه در نشست ستاد مردمی پشتیبانی از محور مقاومت در تنگستان عنوان داشت: رژیم صهیونیستی در طول این ایام با اقدامات خرابکارانه خود تلاش کردند تا برای بقا دست و پا بزنند و با به شهادت رساندن شهید نصرالله و فرمانده‌های محور مقاومت و با کشتار زنان و مردان و کودکان بیگناه، به اهداف شوم خود برسد.

فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) تنگستان تصریح کرد: جبهه مقاومت همواره در راستای دفاع از مردم مظلوم تلاش کرده و می کوشد تا در دفاع از نظام اسلامی نقش مؤثری داشته باشد.

وی اضافه کرد: رژیم صهیونیستی باید بداند با هر جنایتی که مرتکب می‌شوند به هیچکدام از اهداف خود نخواهد رسید.

حیدری یاد آور شد: مقاومت، فلسطین و غزه پیروز میدان خواهند بود و رژیم صهیونیستی نابود است، این جنایت‌ها نمی‌تواند مانع شکست این رژیم و پیروزی جبهه مقاومت شود.

فرمانده سپاه ناحیه امام علی (ع) تنگستان خاطرنشان کرد: جهت کمک به محور مقاومت یک پویش مردمی در شهرستان ایجاد و با همراهی و همکاری همه پایگاه‌های مقاومت بسیج برای دریافت کمک‌های مردمی در سطح شهرها و روستاهای شهرستان فعالیت کنند.