نیروهای سرایا القدس اعلام کردند که یک تانک ارتش رژیم صهیونیستی را زده اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین از هدف قرار دادن جنگ افزارهای رژیم صهیونیستی خبر داد.

گردان‌های قدس اعلام کرد که با آر پی جی در منطقه القصاصیب در مرکز اردوگاه جبالیا در شمال غزه، تانک مرکاوا رژیم صهیونیستی را هدف قرار داده است.

پیش از این نیز سرایا القدس شاخه نظامی جهاد اسلامی فلسطین از هدف قرار دادن تجهیزات نظامی اشغالگران با بمب‌های ثاقب هنگام پیشروی آنها به سمت اطراف مسجد مصعب بن عمیر در شرق محله الزیتون شهر غزه خبر داده بود.

گردان‌های شهداء الاقصی نیز بیان کرده بود: نیروهای دشمن را هنگام به ورود به منزلی رصد و آنرا منفجر کردیم. عملیات ترکیبی انجام دادیم و معبر منزل را در مرکز جبالیا مین گذاری کردیم و نیروهای پیاده دشمن را به داخل این منزل کشاندیم. هنگامی نیروهای کمکی برای تخلیه کشت و زخمی شدگان به محل وارد شدند تک تیراندازان به آنها حمله کردند و محل همچنین با خمپاره گلوله باران شد.

گردان‌های قسام اعلام کرده بود یک تانک مرکاوای اسرائیلی و یک بولدوزر نظامی از نوع D۹ را در منطقه الفالوجا در اردوگاه جبالیا در شمال نوار غزه با راکت‌های ضد زره یاسین ۱۰۵ هدف قرار داده است.

از سوی دیگر سرایا القدس اعلام کرده بود که یک فروند کوادکوپتر اسرائیلی را حین عملیات جاسوسی در آسمان شهر غزه سرنگون کرده و تحت کنترل گرفته است.