ساری- مدیرکل اوقاف و امور خیریه مازندران گفت: در راستای تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی، بقاع متبرکه در قالب قرار دوازدهم به یاری جبهه مقاومت می‌شتابند.

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت‌الاسلام ابراهیم حیدری‌جناسمی صبح یکشنبه در گفت وگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه نایب امام زمان (عج)، فرمان جهاد صادر و همگان را مکلف به حمایت از مردم و مقاومت اسلامی لبنان کردند، اظهار کرد: از این‌رو همه ما وظیفه داریم تا به جبهه مقاومت در منطقه کمک کنیم.

وی با بیان اینکه امروز هر حرکتی که در جهت مبارزه با این مستکبران و زورگویان صورت گیرد مورد رضایت خداوند است، افزود: در این ارتباط سازمان اوقاف و امور خیریه، بر اساس وظیفه ذاتی خویش، تمامی امکانات و ظرفیت‌های خود را به کار گرفته تا در این جهاد مقدس، بتواند نقش مهمی ایفا کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مازندران ادامه داد: در این مسیر علاوه بر استفاده از ظرفیت موقوفات و متولیان، زمینه‌سازی برای مشارکت زائرین بقاع متبرکه و منتظران امام زمان (عج)، در این امر خطیر وظیفه‌ای است که می‌بایست نسبت به آن اهتمام جدی داشت.

حیدری تاکید کرد: در راستای حمایت متمرکز و کمک به جبهه مقاومت، از سوی سازمان اوقاف و امور خیریه شماره کارت اختصاصی قرار دوازدهم به شماره ۶۰۳۷۹۹۷۸۷۰۰۰۸۲۸۲ به این امر اختصاص یافته تا زمینه مشارکت زائرین و مجاوران این اماکن مقدس در حمایت از جبهه مقاومت فراهم گردد.

وی بیان کرد: این شماره کارت برای مشاهده و کمک‌های زائرین و مسافرین در بقاع متبرکه مازندران در قالب خدمات اجتماعی قرار دوازدهم نصب است.