ایلام-فرمانده سپاه امیرالمؤمنین(ع) استان ایلام گفت: یادمان های دفاع مقدس در استان ایلام نیازمند توسعه زیرساخت ها است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار صادق حسینی فرمانده صبح یکشنبه در نشست ستاد هماهنگی پشتیبانی راهیان نور اظهار کرد: استان ایلام یکی از مناطق پیشرو در بحث راهیان نور است چراکه استان هم اعزام کننده و هم میزبان کاروان‌های راهیان نور است.

وی بیان کرد: جوانان ما در هشت سال دفاع مقدس در مقابل تجاوز دشمن بعثی ایستادند تا اسلام زنده بماند.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام افزود: دفاع مقدس یک فرهنگ بسیار غنی و ارزشی است و هر روز شاهد گسترش و توسعه این فرهنگ در جامعه هستیم. ایستادگی امروز جبهه مقاومت نشات گرفته از فرهنگ دفاع مقدس است.

سردار حسینی تصریح کرد: امروز رژیم کودک کش صهیونیستی با تجهیزات کامل و پشتیبانی کشورهای مختلف نتوانسته اراده مردم مظلوم غزه، فلسطین و لبنان را کم کند.

وی با اشاره به اینکه باید رشادت‌های هشت سال دفاع مقدس و فرهنگ ایثار را به نسل جوان منتقل و تشریح کنیم، گفت: برنامه‌هایی که در راهیان نور پیش‌بینی شده این است ۹ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش آموزان و سه هزار و ۱۰۰ از دانشجویان از یادمان‌های استان و شمال غرب و جنوب بازدید کنند.

وی گفت: این کار بزرگ فرهنگی و ارزشی است که با همکاری سپاه، آموزش و پرورش، دانشگاه‌ها انجام می‌شود که البته نیازمند همکاری سایر دستگاه‌های اجرایی است.

فرمانده سپاه امیرالمؤمنین (ع) استان ایلام اظهار کرد: این فرصت بی نظیری برای معرفی استان به سایر کاروان‌های راهیان نور اعزامی به استان است. توسعه زیرساخت‌ها و امکانات یادمان‌های دفاع مقدس جزو اولویت‌های مهم باید قرار گیرد.

وی اضافه کرد: اردوگاه‌های استان برای میزبانی از کاروان‌های راهیان نور نیازمند توجه برای بهسازی هستند.