سرمربی ایتالیایی تیم فوتبال النصر عربستان در حالی رو در روی استقلال ایران قرار می گیرد که از زمان حضورش در این تیم توانسته تمامی امتیازات ممکن را کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های فوتبال استقلال ایران و النصر عربستان در هفته سوم رقابت‌های مرحله گروهی لیگ نخبگان آسیا شامگاه سه شنبه اول آبان رو در روی هم قرار می‌گیرند. با حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا AFC این بازی در ورزشگاه راشد شهر دبی امارات از ساعت ۱۹:۳۰ برگزار می‌شود.

از زمانی که «استفانو پیولی» سرمربی مطرح ایتالیایی به عنوان سکان دار جدید تیم النصر انتخاب شد این تیم در هیچ دیداری امتیاز از دست نداده است تا این مربی ایتالیایی با رکورد ۱۰۰ درصد پیروزی رو در روی استقلال قرار گیرد.

النصر از ۲۸ شهریور تا به امروز ۲۹ مهر، ۶ بازی در تورنمنت‌های مختلف انجام داده که در این دیدارها موفق شده ۱۴ بار دروازه حریفان را باز کند و تنها ۳ بار دروازه خود را باز شده ببیند.

النصر در «روشن لیگ» عربستان پس از الهلال با ۷ بازی و ۱۸ امتیاز در رده دوم قرار دارد و این تیم در لیگ نخبگان آسیا هم امتیاز با السد و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به این تیم در جایگاه چهارم ایستاده است.