ایلام-مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام گفت: بخش از زیرساخت های یادمان های دفاع مقدس ایلام در سال جاری تکمیل می شود.

‌به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ محمدحسین فولادی صبح یکشنبه در نشست ستاد هماهنگی پشتیبانی راهیان نور ایلام اظهار کرد: در بحث یادمان‌ها تا قبل از دولت سیزدهم به صورت قطره چکانی اعتبارات تزریق شده است.

وی بیان کرد: یادمان شرهانی ما بعد از قریب ۱۲ سال تکمیل شده اما هنوز اما و اگرهایی در جاده دسترسی وجود دارد که پیگیری‌هایی انجام شده، قرار شد ۵۰ میلیارد تومان برای آب شرهانی هزینه شود که در حال پیگیری است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان ایلام تصریح کرد: امیدواریم با دستورات لازم این موضوع برطرف شود و راهداری پای کار بیاید، حسینیه یادمان قلاویزان ۹۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی اضافه کرد: در یادمان جندالله امسال قریب به ۳۰ میلیارد هزینه و تبدیل به یک پایگاه استراتژیک برای بحث پشتیبانی از اربعین خواهد شد.

فولادی تصریح کرد: اگر اعتبارات امسال به صورت ۱۰۰ در صدی تخصیص پیدا کند ما هیچ یادمانی را در سال ۱۴۰۳ ناقص نداریم و همه تکمیل می‌شود.

وی بیان کرد: موزه دفاع مقدس ما به پایگاهی برای آموزش و پرورش تبدیل شده و به خوبی در این وادی گام برداشته که جای تشکر دارد.