اردبیل-معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور گفت: نظارت بر رعایت قوانین و مقررات و حسن اجرای آیین‌نامه‌ها در سفر به استان‌ها مدنظر است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام علی دارابی صبح یکشنبه با حضور در استان اردبیل و جلسه با مدیرکل و کارکنان تبلیغات اسلامی استان اردبیل مردم استان اردبیل را به تعبیر مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مردمی مؤمن، باوفا، پرشور، انقلابی عنوان کرد و ادامه داد: مردم ایران وامدار مردم اردبیل هستند و این افتخار بزرگ در فرهنگ و تمدن شهر دارالارشاد اردبیل است.

وی رسیدگی جریان امور در ادارات را هدف از سفر به استان‌ها بیان کرد و افزود: نظارت بر رعایت قوانین و مقررات و حسن اجرای آئین نامه‌ها از جمله مواردی است که در سفر به استان‌ها مدنظر است.

معاون امور استان‌های سازمان تبلیغات اسلامی کشور ادامه داد: کارکنان مجموعه بزرگ تبلیغات اسلامی پرچمدار حوزه تبلیغ است که علیرغم محدودیت‌های در منابع مالی، با تمام توان و روحیه جهادی به ارائه خدمت می‌پردازند.

حجت الاسلام قاسم جعفرزاده، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در این جلسه با تبیین اهمیت مسئله تبلیغ و اطلاع رسانی دینی در جامعه گفت: کارکنان اداره کل تبلیغات اسلامی استان اردبیل با انسجام تیمی، شبانه روز در صحنه جهاد تبیین حاضر هستند.

وی بر ضرورت حمایت از فعالیت‌های تبلیغی تاکید کرد و افزود: انگیزه بخشی و تشویق در تمامی امور، اولویت اصلی در ارتقای بازدهی فعالیت‌های است لذا حمایت از کارکنان لازم و ضروری بشمار می‌رود.

در این جلسه حجت‌الاسلام سید محسن محسنی، معاون فرهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل نیز در سخنانی استان اردبیل را از مناطق مرزی با کشور جمهوری آذربایجان عنوان کرد و افزود: توجه به فعالیت تبلیغی و حمایت از مبلغین در مناطق مرزی باید مورد توجه قرار گیرد.

وی بر ضرورت هماهنگی بین گستردگی مأموریت تبلیغات اسلامی با توان و ظرفیت این سازمان تاکید کرد و ادامه داد: توجه به تداخل مأموریت با دیگر نهادها، تلاش برای توسعه مخاطبین، توجه به هویت بخشی به هنرمندان اعم از مداحان توجه به روستاها و مناطق گردشگری، اولویت بخشی به نظام مشورت گیری در تصمیمات کلان کشور در حوزه تبلیغ از مباحث مهم در امور فرهنگی و تبلیغی است.

در پایان جاوید رخشانی، معاون اداری و مالی تبلیغات اسلامی استان اردبیل در سخنانی ضمن تقدیر از حضور تیم اعزامی از سازمان تبلیغات اسلامی کشور، از جهش اعتبار مالی در این اداره کل خبر داد و افزود: اخیراً هم از نظر هزینه‌ای و هم از نظر تملک و دارایی افزایش اعتبار صورت گرفته که مایه افتخار در حوزه فرهنگی و تبلیغی است.

وی با تاکید بر ضرورت تغییر ساختار سازمانی بیان کرد: متأسفانه در سازمان تبلیغات اسلامی ارتقای مسیر شغلی وجود ندارد که لازمه رفع این نقیصه تغییر ساختار سازمانی در راستای ارتقای انگیزشی نیروی انسانی است.