اصفهان - مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان گفت: برای نوسازی ماشین‌آلات فرسوده این سازمان و ارتقای سطح خدمات به حدود ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی اسحاقیان صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برای خرید شاسی ماشین‌آلات در سال‌های ۱۴۰۲ و ۱۴۰۳، حدود ۱۳۰ میلیارد تومان بودجه از سوی شهرداری اصفهان به سازمان خدمات موتوری اختصاص داده شده است که این مبلغ از محل اعتبارات داخلی شهرداری تأمین می‌شود.

وی افزود: برای سال جاری پیش‌بینی شده است که حدود ۸۰ میلیارد تومان از بودجه و اعتبارات سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان برای خرید شاسی اختصاص پیدا کند.

مدیرعامل سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان با اعلام اینکه در بودجه اعتباری نیز به‌صورت مشخص جهت خرید ماشین‌آلات در نظر گرفته شده است؛ گفت: امیدواریم با خرید این جاروها، زباله‌کش‌ها و تجهیزات لازم، درصد قابل توجهی از این هدف محقق شود.

وی خاطرنشان کرد: برای نوسازی ماشین‌آلات فرسوده این سازمان و ارتقای سطح خدمات به میزان قابل قبول، به حدود ۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز داریم تا بتوانیم به مجموعه شهر و شهروندان خدمات لازم را ارائه دهیم.