اردبیل- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل گفت: قاچاقچی سوخت در اردبیل به پرداخت ۶ میلیارد و ۷۸۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.

علی رحیمی‌آذر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به دستگیری قاچاقچی سوخت در اردبیل، اظهار کرد: قاچاقچی سوخت در اردبیل به پرداخت ۶ میلیارد و ۷۸۴ ریال جزای نقدی محکوم شد.

وی افزود: پرونده قاچاق پنج هزار و ۷۶۰ لیتر سوخت از نوع نفت گازوئیل به ارزش ۲ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریال در شعبه دوم رسیدگی به قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی شهرستان اردبیل رسیدگی شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی اردبیل بیان کرد: شعبه رسیدگی کننده با بررسی محتویات پرونده و ارائه نکردن اسناد و مدارک قانونی تخلف انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط سوخت‌های کشف شده متخلف را به پرداخت ۴ میلیارد و ۵۲۲ میلیون ریال جریمه نقدی معادل ۲ برابر ارزش ریالی سوخت محکوم کرد.

رحیمی‌آذر خاطرنشان کرد: شعبه همچنین حکم به پرداخت ۲ میلیارد و ۲۶۱ میلیون ریال از بابت بهای مال از بین رفته و در مجموع متخلف را به پرداخت ۶ میلیارد ۷۸۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

وی اضافه کرد: مأموران اداره پلیس مبارزه با قاچاق کالا و ارز این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.