سنندج-رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان با بیان اینکه ۱۳ آبان نمادی از مبارزه با استکبار جهانی است، گفت: صدها ویژه برنامه یوم‌الله ۱۳ آبان در کردستان برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید محمد سادات پیش از ظهر یکشنبه در جلسه تشریح یوم الله ۱۳ آبان اظهار کرد: این روز فرخنده نمادی از مبارزه مستمر علیه استکبار جهانی است.

وی اذعان کرد: روز ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی نه تنها یادآور سه رویداد مهم و تاریخی، بلکه تجلی مقاومت و ایستادگی عمیق و ریشه دار ملت سرافراز ایران اسلامی در برابر هژمونی و استیلای غرب و امپریالیسم جهانی بر جوامع مستقل است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان اذعان کرد: این روز در تاریخ معاصر ایران نمادی از مبارزه فراگیر و مستمر در برابر سلطه گری فرهنگی، نظامی، سیاسی و اقتصادی غرب و الهام بخش برای ملت‌های آزادیخواه است.

حجت‌الاسلام والمسلمین سادات اظهار کرد: بزرگداشت شایسته روز ملی مبارزه با استکبار جهانی در استان فرهنگی کردستان، به روال سال‌های قبل برگزار می‌شود.

وی گفت: برگزاری راهپیمایی و تجمع ضد استکباری و ضد صهیونیستی در تمامی شهرها و شهرستان‌های استان، برگزاری صدها برنامه فرهنگی و هنری، همراه با مسابقات کتابخوانی، ایجاد نمایشگاه‌های تبیینی و برنامه‌های متنوع ابتکاری از سوی دستگاه‌های فرهنگی و متولی امر اهم برنامه‌های این ایام است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان تصریح کرد: برگزاری نشست‌های تبیینی و کارگاه‌های آموزشی در سطح مساجد، کانون‌ها، مدارس، مراکز آموزش عالی و مراکز نظامی و به ویژه صدا و سیمای استان با موضوع استکبار شناسی و تبیین جنایات نظام سلطه و صهیونیسم بین الملل از سوی تحلیلگران و کارشناسان خبره سیاسی و فرهنگی هم دیگر موارد برگزاری در این هفته است.

حجت الاسلام والمسلمین سادات بیان کرد: پیوست فرهنگی در کلیه مراسمات، پیرامون موضوعات غزه و لبنان و جبهه مقاومت و معرفی و تجلیل ازشهدای شاخص آن نظیر سید حسن نصرالله، شهید اسماعیل هنیه و یحیی سنوار خواهد بود.

وی خاطرنشان کرد: تجلیل و تکریم از دانش آموزان موفق در عرصه مختلف آموزشی، فرهنگی، ورزشی و استفاده حداکثری از ظرفیت فضای مجازی و تولید محتوا در بستر پیام رسان های داخلی با موضوعات استکبار ستیزی و جبهه مقاومت هم دیگر اقدام ما خواهد بود.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کردستان عنوان کرد: برگزاری یادواره شهدای دانش آموز و معرفی شهدای شاخص حاضر در تسخیر لانه جاسوسی و شهدای انتفاضه، تبلیغات محیطی و رسانه‌ای پیرامون حوادث یوم الله ۱۳ آبان در سطح ادارات و خیابان‌ها و میادین پر تردد هم انجام می‌شود.

وی گفت: اجرای صدها برنامه متنوع دیگر هم از جمله برنامه‌های شاخص این ایام خواهد بود.