ساری- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار مازندران از تصویب ۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای پروژه راه منتهی به بندر امیرآباد خبر داد.

عبدالرضا دادبود در گفت وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در راستای اجرای توافقاتی که در گذشته صورت گرفته و با توجه به بازدید کمیسیون عمران مجلس از بندر امیرآباد و نواحی آن افزود: به دلیل مشکلات و چالش‌هایی که در شهرها و مسیر تردد ماشین آلات و کامیون‌های بندر ایجاد شده، حدود ۷۰ میلیارد تومان برای اجرای پروژه‌های راه مصوب شد.

وی افزود: این اعتبار برای چندین پروژه در مسیر از جمله بازگشایی معابر و ایجاد میدان و تقاطع مصوب شد و تفاهمنامه این کار بین سازمان بنادر، استانداری و بسیج سازندگی امضا شد.

وی گفت: مقرر شد منابع اعتباری تا سقف ۷۰ میلیارد تومان را سازمان بنادر و مابقی را استان تأمین کند.

دادبود ادامه داد: با این منابع اعتباری پروژه‌هایی برای رفع مشکلات ترافیکی منطقه و دسترسی مناسب برای مردم و ماشین آلاتی که به سمت بندر تردد می‌کنند اجرا خواهد شد و مقرر شده به محض آنکه اعتبارات از سوی سازمان بنادر اختصاص پیدا کرد ظرف یک ماه عملیات اجرایی شروع شود.

معاون استاندار مازندران تصریح کرد: همچنین راه آهن توافق اولیه برای ایجاد تقاطع صورت گرفته و مجوز ساخت تقاطع موقت داده شده تا در آینده امکان اجرای تقاطع غیر همسطح به صورت دائم فراهم شود.