بنیامین فرجی نوجوان ۱۴ ساله تنیس روی میز ایران با محمد مخبر مشاور و دستیار رهبر معظم انقلاب دیدار کرد، در این دیدار مخبر بر فراهم کردن شرایط برای مدال آوری فرجی در المپیک تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون تنیس روی میز، بنیامین فرجی نوجوان نابغه تنیس روی میز ایران امروز همزمان با هفته تربیت بدنی، با حضور در دفتر مشاور و دستیار رهبری با وی دیدار و گفتگو کرد.

این نوجوان ۱۴ ساله که برای اولین بار به عنوان عضو تیم بزرگسالان ایران، قهرمان المپیک را شکست داد، در این دیدار شرحی از مسابقات اخیر خود در رویدادهای بزرگ جهانی و بین‌المللی ارائه داد.

دکتر محمد مخبر با ابراز خوشحالی از موفقیت‌های ارزشمند نوجوانان و جوانان ایرانی در عرصه‌های بین المللی، این اتفاق اخیر را منحصربفرد و بی نظیر خواند و نشانه‌ای بر نبوغ و استعداد جوانان ایرانی در عرصه‌های ورزشی دانست.

وی استعدادیابی، پرورش و پشتیبانی از نیروهای نخبه در همه زمینه‌ها را موضوعی مهم خواند که باید بیشتر در کشور مورد توجه قرار گیرد و این مأموریت بزرگی است که در صورت موفقیت در آن می‌توان آینده باشکوه ایران اسلامی را تضمین کرد و پرچم جمهوری اسلامی را در اقصی نقاط جهان به اهتزاز در آورد.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از مسئولان فدراسیون تنیس روی میز کشور خواست با برنامه‌ای مدون و علمی شرایطی را فراهم کنند که این نابغه تنیس روی میز ایرانی بتواند در المپیک بعدی برای نخستین بار مدال آور این رشته ورزشی برای ایران باشد.

در این دیدار که قارداشی، رئیس فدراسیون تنیس روی میز کشور و خلیلی نیا عضو هیأت رئیسه فدراسیون و مشاور رئیس کنفدراسیون آسیا و رضا فرجی پدر این نوجوان قهرمان کشور نیز حضور داشتند، رئیس فدراسیون گزارشی از پشتیبانی هشت ساله از این نابغه تنیس و نحوه آماده سازی او برای مسابقات جهانی و برنامه‌های تدوین شده برای آینده او ارائه داد.

همچنین بنیامین فرجی در این دیدار پیراهن قهرمانی خود را به دکتر مخبر اهدا کرد.

گفتنی است بنیامین فرجی در چهارده سالگی به عنوان کوچک‌ترین عضو تیم بزرگسالان تنیس روی میز ایران قهرمان کشور شد و در ماه گذشته توانست با شکست وانگ چوکین، نفر اول رنکینگ جهان و قهرمان المپیک پاریس از چین شگفتی ساز جهان شود.