همدان ـ فرمانده یگان ویژه پاسداران استان همدان از درگیری و تقابل آتش واحد نوپوی این یگان با شرور مسلح خبر داد و گفت: در این عملیات فرد شرور مسلح در یک عملیات برق آسا به هلاکت رسید.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ حمیدرضا قربانی فرمانده یگان ویژه پاسداران استان همدان با اعلام این خبر اظهار کرد: در پی دریافت گزارش از پلیس پاوای استان مبنی بر حضور یکی از افراد شرور و سابقه دار منطقه غرب کشور در محور همدان به ملایر، دو واحد از نوپوی این یگان به محل اعزام و بر اساس اطلاعات و برآوردهای اولیه از عوامل انتظامی حاضر در صحنه، محاصره هدفمند منطقه در دستور کار قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با اشراف اطلاعاتی و رؤیت فرد مورد نظر که در محدوده‌ای جنگلی مخفی شده بود از طریق بلندگو اخطارهای اولیه و تبعات بی توجهی به دستور پلیس به وی تفهیم شد اما این شرور سابقه دار با سلاح کمری به سمت مأموران تیراندازی کرده که در نهایت در تقابل آتش میان واحد نوپو زمین گیر و به هلاکت رسید.

سرهنگ قربانی تصریح کرد: این فرد با داشتن ۱۵ فقره سوابق مجرمانه و خشن از جمله سرقت مسلحانه در چندین شهرستان استان همدان، حمل و فروش سلاح گرم و مواد مخدر همچنان در حال انجام اعمال مجرمانه و غیر قانونی خود بوده است.

رئیس پلیس ویژه استان در پایان خاطر نشان کرد: امنیت برای پلیس یک خط قرمز بدون اغماض و مماشات است و یگان ویژه پاسداران فراجا با بهره‌ گیری به موقع از ظرفیت واحدهای واکنش سریع، ضمن پشتیبانی از سایر رده‌های پلیس در این گونه مأموریت‌ها، تمام توان و تجربه‌های عملیاتی خود را برای موفقیت و ثبات آسایش و آرامش هم وطنان و همشهریان عزیز به کار می‌گیرد.