قم- مدیر هسته گزینش شرکت فرودگاه‌های کشور گفت: کشور ایران در حال حاضر دارای ۵۶ فرودگاه است که بیش از ۱۰ هزار نفر در این دستگاه مشغول به فعالیت هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد آل آقا، ظهر یکشنبه در دیدار با تولیت حرم حضرت معصومه سلام الله علیها در حرم بانوی کرامت اظهار کرد: در روند استخدامی سعی داریم تا افراد شایسته مورد بررسی و استخدامی قرار بگیرند.

مدیر هسته گزینش شرکت فرودگاه‌های کشور بیان کرد: جذب و استخدام نیروهای توانمند و شایسته توسعه و نگهداری فرودگاه‌های کشور و ارائه سرویس هوانوردی به کلیه شرکت‌های هوایی بر عهده این سازمان است.

وی ابراز کرد: با توجه به تخصصی بودن و حساسیت بالای فرودگاه‌های کشور در صدد هستیم تا افراد متخصص و ماهر استخدام شوند.

آل آقا تصریح کرد: حساسیت بالای شغلی نیازمند پیشگیری‌های خاصی است و بدین منظور سعی شده تا الزامات قانونی و مقررات بین المللی و داخلی در تمامی امور رعایت شود.

مدیر هسته گزینش شرکت فرودگاه‌های کشور عنوان کرد: در حال حاضر کشور ایران دارای ۵۶ فرودگاه است که بیش از ۱۰ هزار نفر در این دستگاه مشغول به فعالیت هستند.

وی ضمن تشریح روند و فرآیند استخدامی شرکت فرودگاه‌های کشور خاطرنشان کرد: سیر گزینش‌ها به صورت متمرکز با حضور ۱۵ نفر از متخصصان و کارشناسان این امر انجام می‌شود.