کرمان_ استاندارکرمان توسعه زمین‌های ورزشی و چمن‌های مصنوعی در نقاط مختلف روستایی این استان را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: ورزشگاه‌های استان ظرفیت خوبی برای برگزاری مسابقات دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد مهدی فداکار، صبح یکشنبه در دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان کرمان با بیان اینکه در جنوب استان کرمان، ورزشگاه‌های بزرگی همانند شمال استان وجود ندارد، گفت: توسعه زمین‌های ورزشی و چمن‌های مصنوعی در نقاط مختلف روستایی استان کرمان بسیار قابل توجه است و مردم به خوبی از این امکانات استفاده می‌کنند.

وی گفت: جنبه روحی ورزش اغلب از جنبه جسمی آن مهم‌تر است و نشاط اجتماعی و روحی که پس از ورزش به وجود می‌آید، تأثیر ماندگاری دارد.

فداکار، با بیان اینکه استان کرمان با زحمات فراوان به یکی از استان‌های برتر کشور تبدیل شده و بخشی از این موفقیت به همکاری شرکت‌ها بستگی دارد افزود: از باشگاه‌های ورزشی و شرکت‌های مرتبط می‌خواهیم تا در این زمینه همکاری بیشتری داشته باشند.

استاندار کرمان به ساخت ورزشگاه‌های استاندارد در شهرهای کرمان، رفسنجان، سیرجان و شهربابک اشاره کرد و گفت: این ورزشگاه‌ها ظرفیت خوبی برای برگزاری مسابقات دارند.

وی افزود: مجموعه گهر پارک با ساخت هتل و امکانات دیگر، می‌تواند به عنوان یک مرکز مهم برای برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی عمل کند.