بوشهر- مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر گفت: در حال حاضر در استان بوشهر ۲۶ دفتر پیشخوان دولت خدمات ثبت احوال را به هم استانی‌ها ارائه می‌دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسکندر پاسالار ظهر یکشنبه در حاشیه بازدید از دفاتر پیشخوان شهر خورموج، به اهداف سازمان ثبت احوال برای برون سپاری خدمات اشاره کرد و گفت: ساده سازی نحوه ارائه خدمات به مردم، تسهیل دسترسی شهروندان به خدمات، بهبود کارآیی و اثربخشی امور از طریق حذف سطوح مدیریتی و بهبود فرآیندها و نحوه پاسخگویی به مردم از مهمترین اهداف برون سپاری خدمات به دفاتر پیشخوان است.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر نقش بخش خصوصی در تقویت دولت الکترونیک برای خدمات رسانی مطلوب به مردم از طریق فناوری‌های روز را حائز اهمیت دانست و بیان کرد: هر قدر به دفاتر پیشخوان دولت توجه شود و تقویت شوند به عنوان یک نیروی کمکی و یک بازوی اجرایی می‌توانند به کمک دستگاه‌های اجرایی استان بیایند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر در استان بوشهر ۲۶ دفتر پیشخوان دولت خدمات ثبت احوال را به هم استانی‌ها ارائه می‌دهند، افزود: به تازگی ۱۸ دفتر پیشخوان در نقاط مختلف استان موفق به اخذ مجوز خدمات ثبت احوال از طریق درگاه ملی مجوزها شده‌اند که به زودی شروع به کار خواهند کرد.

مدیرکل ثبت احوال استان بوشهر، به ارائه خدمات مطلوب و با کیفیت در دفاتر پیشخوان تاکید کرد و گفت: توسعه خدمات ثبت احوال در دفاترپ یشخوان منوط به ارائه خدمات خوب و با کیفیت است.