سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران سرپرستان پژوهشکده بیماری‌های گوارش و کبد و پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم را منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر، دکتر سید رضا رئیس کرمی، سرپرست دانشگاه علوم پزشکی تهران در احکامی جداگانه دکتر رضا ملک‌زاده را به سمت سرپرست پژوهشکده بیماری‌های گوارش و کبد و دکتر باقر لاریجانی را به سمت سرپرست پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم منصوب کرد و در نامه ای از خدمات ارزشمند روسای این دو مجموعه قدردانی کرد.

متن حکم دکتر رضا ملک‌زاده به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر رضا ملک زاده

استاد ممتاز محترم دانشگاه

با سلام و احترام

نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند علمی و تجربیات گرانبهای جنابعالی در عرصه های مختلف اجرایی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست پژوهشکده بیماری های گوارش و کبد منصوب می شوید.

امید آنکه ضمن حفظ و ارتقای فعالیت ها و پژوهش های جاری مرکز در راستای حفظ جهش تولیدات علمی و توجه ویژه به موضوع سرآمدی علم و فناوری و مرجعیت علمی کشور براساس اسناد بالادستی و تقویت پژوهش های کاربردی و مسأله محور جهت حل مشکلات کنونی و آینده نظام سلامت همزمان با توجه به پژوهش های علوم پایه و در مرز دانش و ارتباط موثر با واحدهای مختلف دانشگاه و مراکز علمی کشور و تعامل سازنده با سازمان های مرتبط و تقویت همکاری های منطقه‌ای و بین‌المللی در انجام ماموریت های محوله و اعتلای نام دانشگاه به عنوان نماد آموزش عالی و میهن عزیزمان در پهنه گیتی، موفق باشید.

توفیق روز افزون جنابعالی و همکاران آن مرکز را از خداوند متعال خواهانم».

متن نامه قدردانی از دکتر احمد حرمتی؛ رییس سابق پژوهشکده بیماری‌های گوارش و کبد به شرح زیر است: 

جناب آقای دکتر احمد حرمتی

دانشیار محترم دانشگاه

با سلام و احترام

مسئولیت پذیری و همکاری اعضای هیأت علمی در اداره امور اجرایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بدون تردید یکی از مهمترین عوامل پیشرفت آن در دوره حیات پربرکت دانشگاه بوده است.

لازم می‌دانم از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند جنابعالی در زمان تصدی ریاست پژوهشکده بیماری های گوارش و کبد که نتایج پرباری در پی داشته است، سپاسگزاری نمایم و برایتان از درگاه خداوند متعال سلامتی و سعادت روزافزون مسئلت کنم.

امیدوارم دانشگاه و عرصه نظام سلامت کشور همچنان بتواند از تجارب و توانمندی‌های ارزنده شما بهره‌مند گردد».

متن حکم دکتر باقر لاریجانی نیز به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر باقر لاریجانی

استاد ممتاز محترم دانشگاه

با سلام و احترام

نظر به مراتب تعهد، تخصص و سوابق ارزشمند علمی و تجربیات گرانبهای جنابعالی در عرصه های مختلف اجرایی، به موجب این ابلاغ به عنوان سرپرست پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم منصوب می شوید.

امید آنکه ضمن حفظ و ارتقای فعالیت ها و پژوهش های جاری مرکز در راستای حفظ جهش تولیدات علمی و توجه ویژه به موضوع سرآمدی علم و فناوری و مرجعیت علمی کشور براساس اسناد بالادستی و تقویت پژوهش های کاربردی و مسأله محور جهت حل مشکلات کنونی و آینده نظام سلامت همزمان با توجه به پژوهش‌های علوم پایه و در مرز دانش و ارتباط موثر با واحدهای مختلف دانشگاه و مراکز علمی کشور و تعامل سازنده با سازمان های مرتبط و تقویت همکاری های منطقه‌ای و بین‌المللی در انجام ماموریت های محوله و اعتلای نام دانشگاه به عنوان نماد آموزش عالی و میهن عزیزمان در پهنه گیتی، موفق باشید.

توفیق روز افزون جنابعالی و همکاران آن مرکز را از خداوند متعال خواهانم.

متن نامه قدردانی از دکتر افشین استوار؛ رییس پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم به شرح زیر است:

«جناب آقای دکتر افشین استوار

استاد محترم دانشگاه

با سلام و احترام

مسئولیت پذیری و همکاری اعضای هیأت علمی در اداره امور اجرایی دانشگاه علوم پزشکی تهران، بدون تردید یکی از مهمترین عوامل پیشرفت آن در دوره حیات پربرکت دانشگاه بوده است.

لازم می‌دانم از تلاش‌ها و خدمات ارزشمند جنابعالی در زمان تصدی ریاست پژوهشگاه علوم غدد و متابولیسم که نتایج پرباری در پی داشته است، سپاسگزاری نمایم و برایتان از درگاه خداوند متعال سلامتی و سعادت روزافزون مسئلت کنم.

امیدوارم دانشگاه و عرصه نظام سلامت کشور همچنان بتواند از تجارب و توانمندی‌های ارزنده شما بهره‌مند گردد».