انزلی -فرمانده انتظامی بندرانزلی از توقیف یک دستگاه خودرو وانت حامل کالاهای قاچاق به ارزش ۱۷ میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ امیر وهاب زاده اظهار کرد: طی دریافت خبری مبنی بر حضور یک دستگاه خودرو وانت در داخل شهرک صنعتی که حامل کالاهای قاچاق می‌باشد، بررسی موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی افزود: مأموران پاسگاه انتظامی حسن رود با هماهنگی قضائی به آدرس اعلامی اعزام شده، که در بازرسی از خودروی مذکور انواع کالاهای قاچاق، شامل: لوازم آشپزخانه، اقلام‌های ورزشی، خوراکی، شوینده، انواع پوشاک زنانه و بچه گانه کشف شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرانزلی در ادامه با اشاره به اینکه: کارشناسان مربوطه ارزش کالاهای مکشوفه را ۱۷ میلیارد ریال برآورد کردند، گفت: متهم پرونده با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

این مقام انتظامی در خاتمه با تشکر از همکاری آگاهانه شهروندان با پلیس، تصریح کرد: از شهروندان می‌خواهیم چنانچه اطلاعی از نگهداری کالاهای قاچاق توسط متخلفان دارند، موضوع را از طریق سامانه فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند تا در اسرع وقت نسبت به پیگیری و برخورد قانونی با متخلفان اقدام شود.