بیرجند-معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌جنوبی گفت: طی ۶ ماهه امسال ۶ میلیارد و ۶۵۸ میلیون تومان صدقه توسط امداد و مراکز نیکوکاری در سطح استان جمع آوری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالرحیم لطفی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران به رشد ۲۱ درصدی صدقات در مدت ۶ ماهه امسال اشاره کرد و اظهار کرد: در این مدت مردم سخاوتمند ونیکوکار استان ماهیانه یک میلیارد و ۱۰۹ میلیون تومان صدقه به نیازمندان اهدا کردند.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی تعداد کل مشترکین صدقات در استان را ۱۵۴ هزار و ۳۳۷ نفر اعلام کرد و یادآورشد: صدقات جمع‌آوری شده مردم خیر و نیکوکار نیز در سرفصل‌های جهیزیه، مسکن، درمان، اشتغال تحصیلی، موردی و… هزینه می‌شود.

وی به روش‌های نوین پرداخت صدقه اشاره کرد و گفت: هم استانی‌های داخل و خارج از استان می‌توانند با شماره گیری #۰۵۶*۸۸۷۷* در مرکز استان و در سایر ادارات با کد همان شهر، مبلغ صدقه خود را پرداخت تا در اولین فرصت به دست نیازمندان واقعی برسد.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد خراسان جنوبی، پرداخت صدقه با نصب سامانه نیکوکاری خراسان‌جنوبی وهمچین سما را از دیگر روش‌های نوین پرداخت الکترونیکی کمک به نیازمندان برشمرد.

لطفی گفت: مردم نیکوکار استان در ۶ ماهه سال گذشته نیز بالغ بر ۵ میلیارد و ۵۱۱ میلیون تومان به نیازمندان اهدا کردند