زنجان-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی خودمالکی در استان زنجان ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی است.

به گزارش خبرگزاری مهر، جعفر قزوینیان گفت: یکی از وظایف مهم اداره کل راه و شهرسازی استان اجرای طرح نهضت ملی مسکن است و برای تحقق آن مدیریت و برنامه ریزی لازم را داریم.

وی ابراز کرد: در طرح نهضت ملی مسکن ۶۸ هزار و ۱۱۲و احد مسکونی در قالب مسکن حمایتی، خودمالکی، بافت فرسوده و مسکن روستایی در استان زنجان تولید می‌شود که از این تعداد ۴۸ هزار و ۱۱۲ واحد شهری و ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، گفت: برنامه تولید مسکن شهری در قالب بخش خصوصی (خودمالکی ۱۲ هزار و ۲۸ واحد مسکونی) مشخص شده و در محلات هدف بازآفرینی شهری نیز ۹ هزار و ۲۱ واحد است.

قزوینیان تاکید کرد: همچنین در قالب مسکن حمایتی توسط دولت ۲۷ هزار و ۶۳ واحد مسکونی تعیین شده است که اجرای بیش از ۱۹ هزار و ۵۳۳ واحد مسکونی در بخش حمایتی آغاز شده است.

وی گفت: متوسط پیشرفت فیزیکی پروژه‌های نهضت ملی مسکن در استان زنجان بالای ۷۰ درصد است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه در حال حاضر در بخش شهرسازی کارهای خوبی انجام گرفته است، یاد اورشد: معرفی ۳۴ واحد مسکونی در قالب طرح نهضت ملی مسکن به ساکنین کوی فلسطین از اقدامات مهم این اداره کل است.