داوطلبان کنکور ۱۴۰۳ که در زمان اعلام نتایج نهایی علاوه بر کد قبولی، کد قبولی ۵ رقمی برای آن صادر شده باید از امروز ۳۰ مهرماه به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا ارگان مربوطه مراجعه کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، زمان انجام مصاحبه از آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ که در زمان اعلام نتایج نهایی برای آنها یکی از کدهای مندرج در جدول شماره ۱ اعلام شده است، اعلام شد.

به دنبال اطلاعیه ۲۰ مهرماه ۱۴۰۳ در خصوص اعلام اسامی پذیرفته شدگان نهایی آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ مندرج در درگاه اطلاع رسانی سازمان ملی سنجش، آن دسته از داوطلبان آزمون سراسری سال ۱۴۰۳ که در زمان اعلام نتایج نهایی علاوه بر کد قبولی، کد قبولی ۵ رقمی برای آنان یکی از کدهای جدول شماره ۱ اعلام شده است و با توجه به اولویت کدرشته محل انتخابی در ردیف معرفی شدگان قرار گرفته اند باید برای انجام مراحل مصاحبه و گزینش در رشته های تحصیلی انتخابی دانشگاهها و موسسات مربوط اقدام کنند.

این گروه از داوطلبان بر اساس مندرجات جدول شماره ۲ و همچنین موارد اعلام شده در بند (۲) این اطلاعیه با همراه داشتن مدارک مورد نیاز شامل اصل و یک سری تصویر شناسنامه و کارت ملی تصویر آخرین مدارک تحصیلی اعم از دیپلم نظام قدیم نظام جدید پیش دانشگاهی یا کاردانی به موسسات ذیربط مراجعه کنند.

معرفی شدگان لازم است به منظور اطلاع از زمان انجام مصاحبه رشته معرفی شده از امروز ۳۰ مهرماه ۱۴۰۳ به درگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا ارگان مربوط مندرج در جدول شماره ۲ مراجعه کنند.

جدول شماره دو: آدرس درگاه اطلاع رسانی ارگان ها، دانشگاه ها و موسسات پذیرنده رشته های بورسیه و شرایط خاص

معرفی‌شدگان (کد ۲۹) رشته‌ های تحصیلی کاردانی و کارشناسی فوریت‌های پزشکی پیش‌بیمارستانی

داوطلبانی که اسامی آنان در ردیف معرفی‌شدگان هر یک از کدرشته‌ های تحصیلی فوریت‌های پزشکی پیش‌بیمارستانی (کد ۲۹) اعلام شده است، لازم است با توجه به تعیین ۶ مرکز دانشگاهی (به شرح جدول زیر) برای انجام مصاحبه و گزینش از امروز ۳۰ مهرماه با توجه به استان محل اقامت خود، برای اطلاع از برنامه زمانی و آدرس محل مصاحبه و همچنین مدارک لازم برای ارائه به دانشگاه در زمان مصاحبه، به درگاه اطلاع‌رسانی دانشگاه مجری انجام مصاحبه خود مراجعه کرده و پس از کسب اطلاعات لازم، منحصراً به دانشگاه مجری انجام مصاحبه که براساس استان محل اقامت معرفی‌شدگان تعیین شده، مراجعه کنند.

دانشگاه مجری مصاحبه استان محل اقامت معرفی شدگان
دانشگاه علوم پزشکی تهران تهران، مرکزی، قزوین، البرز، سمنان، مازندران، گلستان، گیلان و قم
دانشگاه علوم پزشکی تبریز آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان
دانشگاه علوم پزشکی اصفهان اصفهان، کرمان، چهارمحال و بختیاری و یزد
دانشگاه علوم پزشکی مشهد خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان
دانشگاه علوم پزشکی شیراز فارس، کهگیلویه و بویراحمد، هرمزگان و خلیج فارس، بوشهر
دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه کرمانشاه، کردستان، همدان، لرستان، ایلام و خوزستان