شهرکرد-مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری از برگزاری رویداد هنری_رسانه‌ای «مادران مقاومت» در تاریخ دوم آبان ماه در استان خبر داد.

سجاد محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با اشاره به اتفاقاتی که در جهان اسلامی در حال رخ دادن است، اظهار کرد: امروز شاهد تقابل حق و باطل در برابر یکدیگر هستیم که جبهه مقاومت در این نبرد نقش بسیار مهمی داشته و در حال مقابله با جهان کفر، ظلم و استبداد است.

وی افزود: در همین راستا یک رویداد هنری_رسانه‌ای در چهارمحال و بختیاری با عنوان «مادران مقاومت» برنامه‌ریزی شده که هدف از برگزاری آن نیز تولید محتوای فاخر در عرصه‌های رسانه‌ای و هنری همچنین بازنشر این تولیدات است تا یک جریان رسانه‌ای ویژه در سطح استانی و ملی ایجاد و با مادران جبهه مقاومت همدردی و همراهی شود.

مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری ادامه داد: امروزه رسانه به معنای عام در اختیار جبهه مقاومت نیست بنابراین یکی از کارهای ضروری این است که در عرصه رسانه و هنر تولیدات فاخر داشته باشیم و با توجه به گستردگی فضای مجازی تولیدات را در این فضا منتشر کنیم.

محمدی با اشاره به اهمیت جریان سازی در فضای مجازی و رسانه‌ای، عنوان کرد: یکی از موضوعات امروز که ما شاهد آن هستیم نابرابری توان نظامی و انسانی جبهه مقاومت در برابر جبهه کفر است اما باید توجه داشته باشیم که امروز رسانه نیز در اختیار جبهه باطل قرار دارد و ما باید از توان رسانه‌ای خود به نحو حداکثری استفاده کنیم.

وی اضافه کرد: تقویت جبهه مقاومت در حال حاضر یکی از مهم‌ترین وظایف ما به شمار می‌آید و هر شخصی در راستای تحقق این امر باید ورود پیدا کند، رویداد هنری_رسانه‌ای مادران مقاومت نیز با توجه اتفاقات اخیر در منطقه و با این محوریت و هدف برگزار می‌شود چراکه در این جنگ تلفن همراه، دوربین، آثار هنری و قلم به نوعی ابزار مبارزه هستند.‌

مدیر مرکز رسانه اداره‌کل تبلیغات اسلامی چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: مادران نقش بسیار مهمی در جبهه مقاومت برعهده دارند چراکه فرزندان خود را به گونه‌ای پرورش داده‌اند که در مقابل جبهه کفر و باطل ایستادگی کنند، مادران بسیاری نیز در این جنگ نابرابر فرزندان خود را از دست داده‌اند و با وجود سختی این اتفاقات ناگوار اما همچنان صبر و استقامت دارند.

محمدی یادآور شد: دوره هنری_رسانه‌ای مادران مقاومت ساعت ۸ صبح روز چهارشنبه دوم آبان ماه به همت و میزبانی قرارگاه فرهنگی، اجتماعی بانوان چهارمحال و بختیاری و با همکاری مرکز رسانه انقلاب اسلامی در استان برگزار می‌شود.