شیراز- در راستای حمایت از تولید و سرمایه گذاری پس از گذشت ۱۰ سال مشکل کم آبی ۴ هزار و ۶۰۰ واحد شهرک صنعتی شیراز با پیگیری بازرسی کل استان فارس مرتفع شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی بازرسی کل استان فارس، یکی از رویکردهای سازمان بازرسی در دوران تحول و تعالی، حمایت از سرمایه‌گذاری مشروع و واحدهای تولیدی است که رئیس سازمان بازرسی همواره بر روی این موضوع تاکید دارد.

بر این اساس بازرسی کل استان فارس بازدید از واحدهای تولیدی را در دستور کار دارد و رفع مشکلات و چالش‌های پیش روی این واحدها به عنوان یک اولویت دنبال می‌شود.

در این راستا بازرس کل استان فارس از شر کت‌های صنعتی و خدماتی موجود در شهرک صنعتی بزرگ شیراز بازدید کرد و در جلسه با مدیران این واحدها مشخص شد هزینه اشتراک بیش از ۵۰ میلیارد تومانی پرداخت شده اما تاکنون نسبت به نصب و راه اندازی خط جدید آبرسانی اقدام نشده است.

با توجه به گله مندی صنعتگران و فعالان اقتصادی نسبت به موضوع بازرسی کل استان فارس به این مسئله ورود کرد و با ارسال نامه‌های هشداری به مدیران عامل آبفا و آب منطقه‌ای فارس خواستار رفع دغدغه‌های این افراد شد.

بر همین اساس با ورود و پیگیری بازرسی کل استان فارس و در راستای حمایت از تولید و سرمایه گذاری پس از گذشت ۱۰ سال مشکل کم آبی چهار هزار و ۶۰۰ حوزه صنعت و تجارت شهرک صنعتی شیراز شهرک صنعتی شیراز مرتفع شد.