نظرآباد- رئیس اداره محیط زیست نظرآباد گفت: مدیریت اشتباه فاضلاب و نادیده گرفتن این موضوع موجب به خطر افتادن سلامت جامعه در کوتاه مدت می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، رضا فیروزی از برگزاری اولین کارگروه مدیریت فاضلاب شهرک‌های صنعتی نظرآباد به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نظرآباد خبر داد و گفت: اداره محیط زیست به عنوان دبیر جلسه با ترسیم وضعیت فاضلاب صنعتی شهرستان زنگ خطر را به صدا درآورد.

رئیس اداره محیط زیست نظرآباد خواستار برنامه ریزی کوتاه مدت، میان مدت و دراز مدت از سوی مدیریت شهرک‌های صنعتی شد و بیان کرد: مدیریت اشتباه فاضلاب و نادیده گرفتن این موضوع موجب به خطر افتادن سلامت جامعه در کوتاه مدت می‌شود.

داوود نوری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری نظرآباد مطرح کرد: تمام مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده در جلسه لازم به اجرا در زمان‌های تعیین شده بوده و سلامت شهروندان در اولویت کاری است و هیچ‌گونه تعلل و کم کاری از سوی دستگاه‌های متولی قابل قبول نیست.

گفتنی است شهرستان نظرآباد با دارا بودن دو شهرک صنعتی حدود ۴۰۰ صنعت تولیدی و خدماتی را در درون و بیرون این شهرک‌ها در خود جا داده است.