سیرجان_طی مراسمی با حضور معاون وزیر راه و شهرسازی پروژه بهسازی سطوح پروازی فرودگاه شهدای سیرجان بهره برداری شد.

به گزارش خبرنگار مهر، معاون وزیر راه و شهرسازی و عضو هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران در این مراسم گفت: امروز (دوشنبه ۳۰ مهرماه) روز خوبی برای مردم استان کرمان و شهرستان سیرجان هست که طرحی مورد نیاز و مهم در این شهرستان فعالیت خود را آغاز می‌کند.

وی افزود: محوطه و باند و ساختمان‌های های موجود در این فرودگاه نیاز به ترمیم داشت که در دستورکار شرکت فرودگاه‌های کشور قرار گرفت و کارهای عمرانی این فرودگاه با اعتبار ۲۳۰ میلیارد تومان انجام شد

وی گفت: در این پروژه پهنای باند و زیرساخت‌های لازم فرودگاه سیرجان به صورت اساسی مرمت و بهسازی شد.

نخجوانی افزود: قرار بود خانم دکتر صادق وزیر راه و شهرسازی در این مراسم حضور داشته باشند، اما به خاطر اینکه مردم زودتر از خدمات این فرودگاه استفاده کنند، ایشان به بنده این مأموریت را دادند تا این طرح فعالیت خود را آغاز کند.

معتمدی زاده، نماینده مردم سیرجان و بردسیر در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم گفت: از اینکه امروز در سیرجان شاهد سطح فرودگاهی خوب هستیم از سازمان هواپیمایی و وزارت راه و شهرسازی تشکر می‌کنیم.

وی گفت: تا پایان سال ۸۰۰ میلیارد تومان برای بهسازی مناسب‌تر فرودگاه سیرجان هزینه می‌شود.

جزینی زاده، مدیر کل فرودگاه‌های استان هم در این مراسم گفت: شهرستان سیرجان از مهمترین شهرستان‌های استان هست که نیازمند اینگونه فرودگاه مناسب بود.

وی افزود: استان کرمان دارای پنج فرودگاه هست که از این لحاظ بیشترین تعداد فرودگاه‌های کشور را به خود اختصاص داده است.