ساری- سرپرست امور مالیاتی مازندران از پرداخت هزار و ۳۱ میلیارد تومان به حساب شهرداری ها، دهیاری ها، فرمانداری ها و امور عشایر از محل مالیات بر ارزش افزوده خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، بهرام سلطانی پیش ازظهر دوشنبه در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در شش ماهه ابتدای سال ۱۴۰۳ مبلغ هزار و ۳۱ میلیارد تومان از سوی این اداره کل به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها، فرمانداری‌ها و امور عشایر در جهت توسعه، عمران و آبادانی واریز شده است که این مبلغ در مقایسه با سال ۱۴۰۲ مبلغ ۵۹۷ میلیارد تومان ۷۳ درصد رشد داشته است.

وی گفت: همچنین در مدت اعلام شده مبلغ ۳۲۲ میلیارد تومان از سوی این اداره کل به حساب وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در جهت توسعه بهداشت و سلامت واریز گردیده است که در مقایسه با سال ۱۴۰۲ (۱۲ حدود میلیارد تومان ۱۵۷ درصد رشد را شاهد بوده‌ایم.

سرپرست اداره کل امور مالیاتی مازندران افزود: مبلغ ۳۷ میلیارد تومان نیز از محل ۲۷ صدم درصد مالیات ارزش افزوده به حساب وزارت خانه‌های ورزش و جوانان و آموزش و پرورش پرداخت شده است.

وی در انتها افزود: در مجموع هزار و ۳۹۰ میلیارد تومان از سوی این اداره کل در شش ماهه ابتدایی سال جاری از محل مالیات بر ارزش افزوده در جهت توسعه، آبادانی، بهداشت و رفاه واریز شده که در مقایسه با سال گذشته (واریز ۷۴۱ میلیارد تومان) ۸۷ درصد رشد داشته است.