کرج- ششمین جلسه شورای فنی استان البرز در سال ۱۴۰۳ به منظور بررسی عملکرد فنی و مهندسی مجموعه تصفیه خانه شهرک صنعتی اشتهارد برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، ششمین جلسه شورای فنی استان البرز در سال ۱۴۰۳ به منظور بررسی عملکرد فنی و مهندسی مجموعه تصفیه خانه شهرک صنعتی اشتهارد صبح دوشنبه به ریاست احمد افضلی، معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز در سالن شهدای دولت استانداری برگزار شد.

احمد افضلی با اشاره به بررسی عملکرد تصفیه خانه شهرک صنعتی اشتهارد گفت: در این جلسه نظام بهره برداری شهرک در حوزه واحدهای صنعتی، آب موردنیاز، نوع پساب و خروجی‌های آنها و تکالیفی که به تبع آن مجموعه شرکت خدمات بهره برداری شهرک، و شرکت‌های صنعتی البرز و سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و نیز نظارتی که محیط زیست در این استان دارد، مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی بیان کرد: یکی از تکالیفی که در این جلسه تعیین شد این بود که شرکت شهرک‌های صنعتی استان البرز موظف شد با تشکیل کمیته‌ای از دستگاه‌های ذیربط به انضمام فرمانداری، پایشی به لحاظ میدانی از آب مصرفی واقعیِ ۳۰۰ واحد آب بر در شهرک داشته باشد تا دیتاهای به دست آمده را در کنار اطلاعاتی که از قبل وجود داشت قرار دهیم و مغایرت‌های موجود را رفع کنیم.