قرچک- فرمانده انتظامی قرچک از کشف مقدار سه کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری یک نفر سوداگر مرگ در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ یداله طهماسیان ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران از کشف مقدار سه کیلو گرم انواع مواد مخدر و دستگیری یک نفر سوداگر مرگ در قرچک خبر داد و اظهار داشت: طبق گزارشات واصله مبنی بر حمل و نگهداری و توزیع مواد مخدر توسط افرادی در سطح قرچک، که بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان قرار گرفت.

وی ادامه داد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر قرچک با تشکیل یک تیم عملیاتی با تلاش شبانه روزی و تحقیقات و اقدامات اطلاعاتی، مخفیگاه متهم واقع در پویینک را شناسایی که طی هماهنگی با مقام قضائی با انجام یک عملیات غافلگیرانه و ضربتی موفق به دستگیری یک نفر سوداگر مرگ و کشف مقدار سه کیلوگرم مواد مخدر شدند.

فرمانده انتظامی قرچک افزود: با عنایت به اینکه متهم دستگیر شده از سابقه داران مواد مخدر می‌باشد لذا مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از تحقیقات تکمیلی پرونده متشکله را جهت سیر مراحل قانونی به همراه متهم تحویل مراجع قضائی دادند که با قرار مناسب روانه زندان شد.

وی اضافه کرد: شهروندان می‌توانند در صورت اطلاع از فعالیت افراد در حمل و نگهداری و خرید و فروش موادمخدر موضوع را با مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ و یا از طریق سامانه پیامکی ۱۱۰۲۱۱ با پلیس در میان بگذارند.