جلسه مسئولان فدراسیون تکواندو با وزیر ورزش و جوانان با تشریح برنامه های این رشته تا المپیک ۲۰۲۸ برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، هادی ساعی رئیس به همراه اصغر رحیمی دبیرکل فدراسیون تکواندو با حضور در وزارت ورزش و جوانان با دکتر احمد دنیامالی دیدار و گفت‌وگو کردند. در این دیدار گزارشی از اقدامات انجام شده و برنامه‌های آتی در مسیر المپیک ۲۰۲۸ لس آنجلس توسط مسئولان فدراسیون تکواندو به وزیر ورزش و جوانان ارائه شد.

دبیر کل فدراسیون تکواندو در این خصوص گفت: برنامه عملیاتی فدراسیون از جمله برنامه اجرایی و مالی تا المپیک لس آنجلس در جلسه با وزیر ورزش و جوانان تشریح شد. برنامه‌های فوق به صورت ۴ ساله تدوین شده که مفصل شامل اردوهای داخلی و خارجی، تورنمنت‌های بین المللی و برنامه‌های تدارکاتی برای حضور موفق در مسابقات قهرمانی جهان، بازی‌های آسیایی ناگویا، یونیورسیاد و قهرمانی آسیا به سمع و نظر وزیر ورزش و جوانان رسید.

مدیر فنی تیم‌های ملی تکواندو اظهار داشت: جلسه بسیار خوبی را به مدت نزدیک به ۹۰ دقیقه با وزیر محترم ورزش و جوانان داشتیم. خواسته ما از وزارت ورزش و جوانان و کمیته ملی المپیک یک نگاه حمایتی است. باید اشاره کرد در این برنامه به استان‌ها تکلیف داده خواهد شد تا در شناسایی و پرورش استعدادها کمک مهمی برای فدراسیون باشند تا برای تحقق اهداف دقیق فدراسیون ما را یاری دهند.