ساوجبلاغ- شهردار هشتگرد گفت: تلاش برای حفظ وفاق و همدلی با تمامی مجموعه‌ها و پرهیز از حواشی گام مؤثری در خدمت رسانی به مردم است.

به گزارش خبرگزاری مهر، علیرضا کیان پیش از ظهر دوشنبه در دیدار با سرهنگ سید امین موسوی، فرمانده انتظامی ساوجبلاغ ضمن قدردانی از تلاش‌های شبانه روزی حافظان نظم و امنیت گفت: آرامش و امنیت شهروندان از شئوناتی است که در این دوره از مدیریت شهری، همیشه مورد توجه قرار دارد.

شهردار هشتگرد با اشاره به اینکه نیروی انتظامی یکی از ارگان‌های اصلی متولی ایجاد و حفظ نظم و امنیت است، بیان کرد: شهرداری هشتگرد و نیروی انتظامی، همکاری‌های متقابل و تنگاتنگی با یکدیگر دارند و این تعامل، موجب شکوفایی اهداف مدیریت شهری می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این دوره از مدیریت شهری، توسعه متوازن را مدنظر داریم، افزود: در این راستا در تعامل با سایر دستگاه‌ها و ارگان‌ها از جمله نیروی انتظامی، اقدامات خوبی با بررسی‌های میدانی در حال انجام است تا بتوانیم خدمات ارزنده‌ای را به شهروندان ارائه دهیم.

کیان با تاکید بر تعامل، همدلی و همراهی کامل پلیس، هماهنگی شهرداری و پلیس و به ویژه پلیس راهنمایی و رانندگی را قابل تقدیر دانست و مطرح کرد: تلاش در جهت حفظ وفاق و همدلی با تمامی مجموعه‌ها با پرهیز از حواشی گام مؤثری در خدمت رسانی به مردم است.