اهواز - مدیر حوزه علمیه خوزستان گفت: وظیفه داریم در حد توان خود، از آبرو، مال و توان رزمی خود در راه دفاع از برادران دینی خود آن را خرج کرده و به کار بگیریم.

آیت الله سید محمدعلی بلادیان در گفت و گو با خبرنگار مهر با دعوت از مردم خوزستان برای مشارکت در رزمایش ایران همدل ۴ و با بیان اینکه برای مؤمنان صفاتی وجود دارد، اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین صفات مؤمن برای برادر خود، یار و غمخوار بودن است. تواصی یکی از مهم‌ترین و بهترین صفات برادر مؤمن، نسبت به برادر دیگر خودش است.

وی اظهار کرد: ما در روزگاری زندگی می‌کنیم که همه استکبار، صهیونیست، غرب و شرق عالم دست به دست هم داده‌اند تا به اسلام و مسلمین ضربه بزنند.

مدیر حوزه علمیه خوزستان با بیان اینکه امروز در غزه و لبنان معرکه‌ای است که همه جبهه‌های شیطانی برای از بین بردن جبهه حق در آن دست به یکی کرده‌اند، افزود: ما مؤمنان وظیفه داریم در حد توان خود، از آبرو، مال و توان رزمی که داریم آمادگی و بستری فراهم کنیم و در راه دفاع از برادران دینی خود آن را خرج کرده و به کار بگیریم.

آیت الله بلادیان بیان کرد: همه مردم، کوچک و بزرگ، مرد و زن وظیفه دارند برای این آرمان و تکلیف به میدان بیایند و در حد توان خود اقدام کنند.

وی ادامه داد: ستاد مردمی که به منظور کمک به مردم غزه و لبنان راه اندازی شده، بهترین مکانی است که مردم بتوانند وظیفه خود را انجام دهند.