سمنان- جانشین ستاد بازسازی عتبات عالیات گفت: برای ارتباط مناسب‌تر بین ستاد بازسازی عتبات کشور با استان‌ها و شهرستان‌ها از این پس ساز و کار ستاد بازسازی عتبات به صورت منطقه‌ای اداره می‌شود.

مجید نامجو در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه ساز و کار جدید در ستاد بازسازی عتبات عالیات کشورمان اتخاذ شده است، تاکید کرد: برای هماهنگی و ارتباط بیشتر ستادها در سراسر کشور مقرر شد که روش مدیریتی ما منطقه‌ای باشد.

وی افزود: در این روش ستادهای بازسازی عتبات عالیات در شش منطقه دسته بندی و سپس این مناطق با مرکز یا همان ستاد مادر ارتباط خواهند گرفت تا بتوانیم بهتر با ستادهای استانی تعامل داشته باشیم.

جانشین رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور با بیان اینکه سمنان با استان‌های گلستان، خراسان شمالی، رضوی، سمنان و خراسان جنوبی منطقه یک کشور را تشکیل می‌دهند، بیان کرد: از امروز شاهد شروع به کار ستاد منطقه یک عتبات عالیات در کشور نیز هستیم.

نامجو با بیان اینکه جلسه هماهنگی بین ستادهای منطقه نیز برگزار شده است، بیان کرد: خوشبختانه ستادهای استان‌های پنجگانه نیز به خوبی اعلام آمادگی کرده اند تا به بهترین نحو تعامل خود را با ستاد مرکز برنامه و مدون سازند.

وی با بیان اینکه یکی از کارهایی که مورد درخواست موکب ها نیز بوده بحث شناسه حقوقی است، افزود: خوشبختانه این کار تاکنون برای دو سوم مواکب کل کشور صورت گرفته و یک سوم باقی مانده نیز تا یک الی دو ماه آتی دارای شناسه حقوقی خواهند شد.

جانشین رئیس ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات کشور با بیان اینکه موکب هایی که در ستاد مرکز ثبت شده اند این شناسه را دریافت خواهند کرد، بیان داشت: این موکب ها چند مزیت را ایجاد می‌کند که یکی افتتاح حساب به نام موکب ها تحت نظارت ستاد عتبات و معافیت مالیاتی است.