کلینیک لاغری دکتر شمس به عنوان بزرگترین کلینیک لاغری ایران تصمیم گرفته تا تجربیات افرادی که عمل اسلیو را انجام دادند در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید تصمیم مناسب‌تری بگیرید.

به گزارش بازرگانی خبرگزاری مهر، افزایش وزن و چاقی یکی از عواملی است که می‌تواند هم اثرات روحی و هم اثرات جسمی متعددی را بر روی فرد بگذارد برای مثال می‌تواند باعث کاهش اعتماد به نفس و عزت نفس فرد شود و از لحاظ جسمی هم می‌تواند باعث بیماری‌های مختلفی از جمله فشار خون دیابت کلسترول بالا و عوارضی همچون زانو درد و کمردرد شود راه‌های مختلفی برای کنترل وزن وجود دارد انجام عمل لاغری اسلیو یکی از این روش‌ها است که فرد در زمان کوتاهی به وزن ایده‌آل خود می‌رسد هرچند روش‌های لاغری همواره توصیه نمی‌شوند و اگر افراد بتوانند با رژیم غذایی و ورزش کردن وزن خود را کنترل کنند عمل‌های لاغری گزینه مناسبی نیست اما بسیاری از افراد به علت مشکلات متعدد از جمله مشغله کاری و یا مشکلات کمردرد و زانو درد قادر به انجام حرکات ورزشی نیستند و BMI بالا هم این افراد را دچار مشکلات متعددی کرده است لذا تصمیم به انجام عمل اسلیو یکی از گزینه هاست اما همواره این افراد دچار تردید هستند که کدام روش جراحی برای آنها مناسب‌تر است؟ آیا بعد از عمل نتیجه مناسب را می‌گیرند یا خیر.

کلینیک لاغری دکتر شمس به عنوان بزرگترین کلینیک لاغری ایران تصمیم گرفته تا تجربیات افرادی که عمل اسلیو را انجام دادند در اختیار شما قرار دهد تا بتوانید تصمیم مناسب‌تری بگیرید.

تجربه مشترک افراد قبل از انجام عمل اسلیو معده

شرایط غالب افرادی که تصمیم به عمل اسلیو معدهمی‌گیرند شرایط یکسانی است. این افراد دارای BMI ۴۰ یا حتی بالاتر از آن هستند و مشکلات متعددی که چاقی برای آنها به وجود آورده است بسیار برایشان آزاردهنده است. این افراد معمولاً اعتماد به نفس کافی برای حضور در اجتماع را ندارند و به علت اضافه وزن زیادی که دارند دچار اختلال در ارتباطاتشان می‌شود. از بعد دیگر این افراد دچار مشکلات جسمی متعددی هم هستند چاقی مفرط باعث شده تا این افراد دچار مشکلاتی همچون زانو درد کمردرد آرتروز گردن فشار خون بیماری‌های قلبی سندروم تخمدان پلی کیستیک و.... شود. این موارد تنها گوشه‌ای از تجربیات مشترک دردناکی از افرادیست که به علت چاقی مفرط روی به عمل اسلیو می‌آورند.

تجربیات مثبت افراد از انجام عمل اسلیو

کلینیک لاغری دکتر شمس طی مصاحبه‌ای با افرادی که از عمل اسلیو خود راضی بودند و شرایط مناسبی بعد از عمل دارند تجربیات آنها را در اختیار سایر افراد قرار می‌دهد تا بتوانند تصمیم مناسب‌تری بگیرند پس با ما همراه باشید تا گوشه‌ای از این تجربیات را در اختیار شما بگذاریم. رضا یکی از افرادی بود که یک سال پیش برای عمل اسلیو معده به کلینیک لاغری دکتر شمس آمد هنگام محاسبه BMI رضا متوجه شدند که دچار چاقی مفرط است و BMI ۴۰ رضا باعث ایجاد بیماری‌های متعدد از جمله فشار خون و کلسترول بالا شده. همچنین اعتماد به نفس رضا هنگام حضور در اجتماع کاهش پیدا کرده است. طی مشاوره و انجام عمل جراحی بعد از شش ماه صحبت‌های رضا شنیدنی است؛ از صمیم قلب از کلینیک لاغری دکتر شمس تشکر می‌کنم که توانست زندگی من را نجات دهد من در حدود ۶ ماه ۳۰ کیلو وزن کم کردم و این موضوع باعث شد تا هم اندام مناسب‌تری داشته باشم و اعتماد به نفسم در اجتماع بالاتر بره و هم مشکلات جسمی‌ام چون کلسترول و زانو درد تا حدود زیادی برام برطرف شده است.

فاطمه یکی دیگر از افرادی است که شش ماه پیش به علت چاقی مفرط به کلینیک لاغری دکتر شمس مراجعه کرده و پس از انجام مشاوره و عمل جراحی از این عمل راضی بوده. حدود ۶ ماه بعد فاطمه اینطور توضیح می‌دهد؛ من ۶ ماه پیش که به اینجا اومدم اصلاً اعتماد به نفس حضور در اجتماع را نداشتم به طوری که کلاس‌هایم غالباً غیر حضوری بود اما با مراجعه به دکتر شمس عزیز و انجام عمل اسلیو در ۶ ماه توانستم ۲۵ کیلو وزنم را کم کنم و هم مشکلات جسمی مثل کمردردم خیلی بهتر شده و هم با اعتماد به نفس خیلی بالا می‌توانم جاهایی که دوست دارم حضور داشته باشم.

حدود یک سال پیش بود که محمد با حدود ۱۵۰ کیلو وزن به کلینیک لاغری دکتر شمس مراجعه کرد. محمد دچار بیماری‌های همچون زانو درد و کمردرد شدید شده بود و وزن بالا حتی اجازه راه رفتن درست را هم به محمد نمی‌داد یک سال بعد از عمل جراحی اسلیو محمد از تجربه عمل خود اینگونه یاد می‌کند: من یک سال پیش حتی موقع راه رفتن هم داشتم اذیت می‌شدم و تنگی نفس می‌گرفتم با مراجعه به کلینیک دکتر سعید شمس توانستم با انجام عمل اسلیو معده وزن خودم را ۵۰ کیلو پایین بیاورم و الان خیلی از لحاظ بدنی سرحال‌ترم و می‌توانم کارای روزمره‌ام خیلی راحت انجام بدهم.

تجربیات منفی بعد از عمل اسلیو معده

هرچند عمل اسلیو معده یکی از ایمن‌ترین و کم عارضه‌ترین عمل‌های لاغری در دنیا است اما با این وجود باز هم تعدادی از تجربیات منفی در این عمل جراحی وجود دارد. لازم به ذکر است قالب این تجربیات به علت انتخاب نادرست جراح اسلیو معده و عدم مراقبت صحیح بعد از انجام عمل جراحی است. پس شما باید علاوه بر تحقیق در ارتباط با جراح مناسب توصیه‌های لازم بعد از انجام عمل جراحی اسلیو را به خوبی رعایت کنید تا بتوانید تجربیات رضایت بخشی از این عمل جراحی داشته باشید در ادامه بازگوی تعدادی از این تجربیات منفی خواهیم پرداخت.

مهناز یکی از افرادی است که دو ماه پیش به علت BMI بالایی که داشت تصمیم به انجام عمل اسلیو معده گرفت دو هفته بعد از عمل اسلیو معده مهناز به کلینیک مراجعه کرد و شکایت بوی بد دهان بعد از عمل را ثبت نمود بعد از مشاوره با دکتر سعید شمس متوجه شد که بوی بد دهان بعد از بازگشت به رژیم غذایی عادی کاملاً از بین می‌رود و این مورد یک امر کاملاً طبیعی است.

آرش که حدود ۵ ماه پیش برای انجام عمل اسلیو معده به کلینیک لاغری دکتر شمس آمده بود چهار ماه بعد از انجام عمل جراحی شکایت ریزش موی بعد از عمل را ثبت کرد با مشاوره با دکتر سعید شمس متوجه شد که ویتامین‌هایی که دکتر سعید شمس برای وی تجویز کرده بود را مصرف نکرده و عدم مصرف این ویتامین‌ها باعث ریزش مو شده.

سوالات متداول در ارتباط با اسلیو معده با دکتر سعید شمس

بعد از انتقال تجربیات به شما در ارتباط با عمل اسلیو معده از دکتر شمس سوالات متداول افراد را پرسیدیم تا بتوانند انتخاب بهتری داشته باشند

خطر مرگ در عمل اسلیو معده چقدر است؟ دکتر سعید شمس می‌گوید خطر مرگ در این عمل جراحی حدود یک درصد و این جراحی جز ایمن‌ترین عمل‌های جراحی لاغری در دنیا است.

آیا اسلیو معده برگشت پذیر است؟ اگر جراحی که عمل اسلیو معده را انجام می‌دهد به اندازه کافی مهارت داشته باشد عمل اسلیو معده به هیچ وجه برگشت پذیر نیست.

امکان بارداری بعد از عمل اسلیو معده وجود دارد؟ دکتر سعید شمس اشاره کرد که امکان بارداری وجود دارد اما باید ۱۸ ماه بعد از عمل اسلیو اقدام به بارداری صورت گیرد.

هزینه عمل اسلیو چقدر است؟ هزینه عمل اسلیو می‌تواند با توجه به فاکتورهای مختلف از جمله تخصص و مهارت جراح میزان BMI فرد و بعد از عمل متفاوت باشد.

این مطلب، یک خبر آگهی بوده و خبرگزاری مهر در محتوای آن هیچ نظری ندارد..