بندرعباس- کتاب «می خواهم شهید شوم» برگرفته از زندگی شهید مجتبی امیری دوماری از مدافعان مردمی امنیت جزیره قشم رونمایی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «می خواهم شهید شوم» برگرفته از زندگی شهید مجتبی امیری دوماری از مدافعان مردمی امنیت جزیره قشم در مدرسه علمیه ریحانه الرسول (س) خواهران این شهرستان مرزی رونمایی شد.

این مراسم با حضور خانواده شهید، مسئولین شهرستانی، چهره‌های اندیشمند، فرهیخته، نویسندگان و اقشار مختلف مردم بزرگ‌ترین جزیره ایرانی خلیج فارس برگزار و از نویسنده این کتاب درباره شهید مجتبی امیری دوماری تجلیل شد.

کتاب «می خواهم شهید شوم» نوشته خدیجه غلامی به اهتمام نشر امینان در پاییز سال جاری در ۶۰ صفحه با حمایت حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم، سازمان منطقه آزاد قشم و اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان هرمزگان منتشر شده است.

این کتاب حاصل بیش از ۱۰۰ ساعت گفت و گو و مصاحبه‌هایی است که نویسنده کتاب با خانواده، دوستان و به ویژه مادر و همسر مجتبی امیری از چند روز پس از شهادت او و تا چند روز پیش از چاپ کتاب انجام داده است.

بسیجی دلاور شهید «مجتبی امیری دوماری» از مدافعان مردمی امنیت شهرستان قشم بر اثر حمله وحشیانه اشرار آشوبگر مسلح در شامگاه چهارشنبه ۳۰ شهریور ۱۴۰۱ هدف اصابت گلوله قرار گرفت و شنبه شب نهم مهر ۱۴۰۱ پس از ۱۰ روز بستری در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به علت شدت جراحت وارده به فیض شهادت نائل شد.

این شهید مدافع امنیت از بسیجیان عضو بسیج هنرمندان این شهرستان مرزی و متولد سال ۱۳۶۷ و دارای یک فرزند ۶ ساله و یک دختر ۹ ماهه بود.