زاهدان_ معاون فرهنگی اجتماعی اداره کل اوقاف و امورخیریه سیستان و بلوچستان، از ویزیت و پرداخت هزینه های درمانی هزار بیمار مادرزادی در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی کوچکی پیش از ظهر امروز سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران، از ویزیت و پرداخت هزینه‌های درمانی بیش از هزار بیمار مادرزادی در استان خبر داد و افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون، از محل عوائد موقوفه درمانی مرحومه خاور زابلی، هزار و ۶۲ بیمار مبتلا به مشکلات مادرزادی ویزیت و هزینه‌های درمانی آنان به مبلغ شش میلیارد و ۳۱۶ میلیون ریال پرداخت شده است.

وی ادامه داد: ویزیت بیماران، اعزام به تهران برای انجام عمل جراحی، معرفی به بیمارستان داخل استان برای جراحی، ارائه دارو رایگان به بیمار، ارائه لوازم پزشکی رایگان به بیمار، پرداخت هزینه ایاب و ذهاب به بیمار و همراهان برای اعزام به تهران، پرداخت هزینه اسکان بیمار و همراهان در تهران، تأمین شیرخشک، لباس، کفش و مواد غذایی، اقدامات صورت گرفته برای حمایت از بیماران را دربرمی گیرید.

این مسئول خاطر نشان کرد: موقوفه درمانی خاور زابلی دسترنج ۳۰ ساله بانوی زاهدانی است که برای درمان بیماران مادرزادی وقف شده است.