یزد- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: مردم و خیرین نوع دوست یزدی تا به امروز بیش از ۱۲ میلیارد ریال به مردم مظلوم لبنان، غزه و یمن کمک نقدی و غیر نقدی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد عشقی در این باره اظهار داشت: از ابتدای طرح «به وقت همدلی» که به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی و غیرنقدی مردم نوع دوست برای مردم مظلوم و بی پناه غزه و لبنان و یمن آغاز شده به همت مردم نوع دوست و خیر استان یزد تاکنون مبلغ ۱۲ میلیارد و ۸۹۸ میلیون و ۲۴۸ هزار و ۲۸۰ ریال کمک های نقدی و غیرنقدی توسط شعب و خانه‌های هلال استان از برای مردم بی‌دفاع غزه، لبنان و یمن جمع‌آوری شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: ۵۱ ایستگاه ثابت و سیار هلال احمر و ۳۴ دستگاه پوز بانکی و ۵۲ صندوق برای جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی برای مردم مظلوم یمن، لبنان و غزه در خانه‌های هلال، ایستگاه‌های فعال در مصلی‌ها، هیئت‌های مذهبی، مساجد، دانشگاه‌ها، مدارس و کانون های دانش آموزی و همچنین میادین پرتردد شهرهای استان مستقر شده است.

عشقی عنوان کرد: پویش به وقت همدلی، با مشارکت ۱۹۹۵ نفر / روز از اعضای داوطلبان، جوانان، امدادگران و اعضای خانه‌های هلال و ۸۵۰ نفر روز از پرسنل هلال احمر استان انجام شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان یزد گفت: طی ۲۰ روز گذشته هلال‌احمر استان اقدام به جمع آوری بیش از ۱۱ میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال کمک نقدی و ۱.۵ میلیارد ریال کمک غیرنقدی کرده است و جمع آوری کمکهای مردمی در ایستگاه های هلال‌احمر همچنان ادامه دارد.