شیراز-جانشین فرمانده سپاه فجر فارس با بیان اینکه از ظرفیت هنر برای ماندگاری اجلاسیه ۱۵ هزار شهید فارس استفاده شده است،گفت: این رویداد بزرگترین برنامه فرهنگی فارس و جنوب کشور است.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار سرتیپ دوم پاسدار هاشم جمالی صبح سه شنبه در نشست خبری اجلاسیه ۱۵ هزار شهید فارس گفت: ۱۳ سال پیش کنگره شهدا در فارس برگزار شد و دیگر آن خبری نبود، که با دستور حضرت آقا برای برگزاری آن منجر به یک تحول جهادی و ایجاد یک موج در کشور شد.

وی ادامه داد: از دو سال پیش تاکنون مقدمات برگزاری یک کنگره بزرگ دیگر فراهم و از یک سال پیش شورای سیاست گذاری تشکیل شد.

سردار جمالی با تاکید بر لزوم استفاده از ظرفیت هنر برای ماندگاری کنگره شهدا، به برپایی بزرگ‌ترین نمایشگاه دستاوردهای صنایع و تجهیزات نظامی سازمان هوافضای سپاه تحت عنوان «روایت اقتدار» اشاره کرد و افزود: ۴ و ۵ آبان برگزاری یادواره شهدای حادثه تروریستی حرم مطهر شاهچراغ، ۸ آبان اجلاسیه ملی شهدای ارتش و ۹ آبان اجلاسیه ملی شهدای زن در شیراز برگزار خواهد شد.

جانشین فرمانده سپاه فجر فارس تصریح کرد: پایان بخش اجلاسیه ۱۵ هزار شهید استان فارس روز ۱۰ آبان در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی شیراز با حضور خانواده‌های معظم شهدا، شخصیت‌های کشوری و عموم مردم برگزار خواهد شد.