قم- مدیرعامل شرکت گاز استان قم از بازرسی فنی یک هزار و ۶۸۲ قلم کالای مرتبط با پروژه‌های گازرسانی در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی خوش‌لهجه ظهر سه شنبه در گفت و گو با خبرنگاران از بازرسی فنی یک هزار و ۶۸۲ قلم کالای مرتبط با پروژه‌های گازرسانی در شش ماهه نخست سال ۱۴۰۳ خبر داد.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم افزود: این کالاها شامل انواع لوله و اتصالات فولادی و پلی‌اتیلن، انواع ایستگاه تقلیل فشار و اندازه‌گیری، انواع کنتور و رگولاتور خانگی و صنعتی، و کالاهای برقی و حفاظت از زنگ است.

وی در ادامه از بازرسی ۱۲۰ مورد تست مقاومت و نشتی شامل تست نیوماتیک و هیدرو استاتیک در شش ماهه نخست سال جاری خبر داد و گفت: در این بازه زمانی همچنین ۱۶ مورد تست مقاومت الکتریکی پوشش خطوط فولادی انجام شد.

خوش لهجه با اشاره به انجام ۹۵ مورد بازرسی از پروژه‌های فعال در سطح استان قم ابراز کرد: بازرسی فنی موجب می‌شود تا تجهیزات و تأسیسات شرکت در حداکثر مطابقت با استاندارهای فنی قرار گرفته که این امر به کاهش هزینه‌های عملیاتی منجر می‌شود.

وی با بیان اینکه بازرسی فنی موجب می‌شود از توقف‌های ناخواسته کاسته شود، گفت: به‌طورکلی، بازرسی فنی از کالا، تجهیزات و تأسیسات در شرکت‌های گاز، نقشی کلیدی در تضمین ایمنی، کاهش هزینه‌ها، افزایش بهره‌وری و حفاظت از محیط‌زیست ایفا می‌کند.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم در ادامه از هشت هزار و ۲۰۰ نفر ساعت آموزش در این شرکت طی شش‌ماهه نخست سال ۱۴۰۳ خبر داد، یادآور شد: این آموزش‌ها طی ۱۷ دوره و در حوزه‌های مرتبط با مسائل شغلی و مدیریتی، عمومی و فرهنگی، سلامت و ایمنی برگزار شده است.

خوش لهجه هدف از انجام این آموزش‌ها را ارتقای مهارت‌های فردی و جمعی کارکنان عنوان کرد و در ادامه افزود: آشنایی مدیران و کارکنان با قوانین، روش‌ها و ابزارهای کاری جدید از دیگر اهداف برگزاری این دوره‌ها بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان قم خاطرنشان کرد: آموزش صحیح و هدفمند به کاهش هزینه‌ها و افزایش بهره‌وری شرکت کمک می‌کند.

برچسب‌ها