نوشهر - استاندار مازندران با بیان این که کنارگذر منتهی به بندر نوشهر دهه فجر بهره‌برداری می‌رسد، اعتبار هزینه شده برای این پروژه را ۸۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، یوسف نوری عصر سه‌شنبه در بازدید از پروژه کنارگذر بندر نوشهر طول این طرح را ۳ کیلومتر اعلام کرد و گفت: این کنار گذر از طریق پل به خیابان امام رضا (ع) و ملت وصل می‌شود.

استاندار مازندران میزان اعتبار هزینه شده برای این پروژه را ۸۲۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: پیش بینی می‌شود تا تکمیل این طرح هزار میلیارد تومان هزینه صورت گیرد.

نوری با اظهار اینکه این پروژه در دهه فجر بهره‌برداری می‌شود، گفت: این پروژه از سال ۹۸ شروع شد و امسال بهره‌برداری می‌شود.

استاندار مازندران گفت: این کنار گذر نوعی جاده پدافندی نیز محسوب می‌شود و می‌تواند گره‌های ترافیکی شهر را برطرف کند و جاده اختصاصی برای کامیون‌های وارده به بندر محسوب می‌شود. وی گفت: انشاالله که مابقی اعتبار مورد نیاز نیز تأمین می‌شود و احداث دور برگردان در کمربندی به سمت شرق از نیازهای این پروژه است.

استاندار مازندران گفت: پسکرانه بندر نوشهر نیز در حال پیگیری است زیر این بندر از بنادر قدیمی فعال و خوب استان محسوب می‌شود و باید از این ظرفیت بندری برای ترانزیت کالا استفاده کنیم.