سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام چهار ماموریت ویژه پلیسی طی شبانه روز گذشته در استان خبر داد و گفت: سه سارق دستگیر و ۸۳ کیلوگرم مواد مخدر در عملیات مشترک کشف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار جلیل موقوفه‌ای غروب سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران به میزبانی فرماندهی انتظامی استان سمنان با بیان اینکه طی شبانه روز گذشته چهار مأموریت ویژه پلیسی در استان به انجام رسید، ابراز داشت: این رویدادها دو مورد پرونده‌های مربوط به سرقت، یک مورد قاچاق لاستیک و یک مورد عملیات مشترک را شامل می‌شود.

وی بابیان اینکه طی عملیات مشترک با استان سیستان بلوچستان ۸۳ کیلوگرم تریاک از سوداگران مرگ کشف شد، افزود: قاچاقچی‌های مواد قصد انتقال محموله به سمت یکی از استان‌های شرق کشور را داشتند که با تلاش لحظه لحظه‌ای پلیس سمنان متوقف شدند.

فرمانده انتظامی استان سمنان با بیان اینکه ۴۱۸ حلقه انواع لاستیک خارجی قاچاق و فاقد مجوز از کامیون عبوری توسط پلیس شاهرود کشف شد، ابراز داشت: ارزش این محموله هفت میلیارد ریال برآورد می‌شود.

موقوفه‌ای بابیان اینکه سارق کابل مخابرات در شاهرود به دام پلیس گرفتار شد، تصریح کرد: این سارق به انجام ۱۷ فقره سرقت در این شهر اعتراف کرده است.

وی از دستگیری سارق باتری‌های خودرو در گرمسار خبر داد و افزود: سارق به سه فقره سرقت باطری خودرو و سه فقره سرقت ساختمان‌های نیمه تمام در گرمسار اعتراف کرده است.