قم- رییس موسسه امام خمینی (ره) گفت: امروز رژیم صهیونیستی و موالی‌اش به تسلط بر نیل تا فرات قانع نیستند، چراکه آنها قصد غلبه بر کل جهان و منطقه را دارند.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله محمود رجبی عصر سه شنبه در جمع کارکنان مؤسسه امام خمینی (ره) قم اظهار کرد: رژیم صهیونیستی از خانه عنکبوت هم سست‌تر است و اگر آمریکایی‌ها از آن حمایت نکنند، قادر به ادامه حیات نخواهد بود.

رئیس موسسه امام خمینی (ره) بیان کرد: امروز تمام جبهه کفر در مقابل جبهه حق قرار گرفته است و رژیم صهیونیستی دست و پاهای آخر خود را با بمباران و کشتار ملت‌های مسلمان می‌زند و نابودی آن بیش از زمان‌های دیگر مشهود است.

عضو جامعه مدرسین حوزه‌های علمیه قم ابراز کرد: بنا بر فرمایش مقام معظم رهبری همه موظف هستیم تا به ملت مسلمان از جمله غزه و لبنان کمک برسانیم و همه آنها تحت حمایت خود قرار دهیم.

وی اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیستی و موالی‌اش به تسلط بر نیل تا فرات قانع نیستند، چراکه آنها قصد غلبه بر کل جهان و مناطق را دارند.

آیت الله رجبی عنوان کرد: دشمنی رژیم صهیونیستی و یهودیان با اسلام ناب و مسلمانان است و این را باید توجه داشته باشیم که با چه دشمنان خبیثی مواجه هستیم.

رئیس موسسه امام خمینی (ره) اذعان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری هزینه مقاومت کمتر از سازش است و امروز رژیم صهیونیستی قادر به نابودی اسلام و انقلاب نیست.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم تصریح کرد: بر اساس نص صریح قرآن کریم و شریعت بایستی در مقابل شرارت‌ها و جنایات رژیم صهیونی ایستادگی کنیم و نگذاریم که دشمنان اسلام حد و حدود خود را بگذرانند.

وی یادآور شد: دشمن شرور و خبیث اسلام با تمام توان خود سعی بر نابودی اسلام و مسلمانان دارد و با توجه به شرایط سخت مردم لبنان و غزه، کمک به آنان یک فرض است.

آیت الله رجبی خاطرنشان کرد: مردم باید برای پیروزی مردان جبهه مقاومت دعا و توسل کنند و غیر از کمک‌های مادی به کمک‌های معنوی نیز توجه داشته باشند، چراکه با تقویت محور مقاومت، رژیم صهیونی تضعیف خواهد شد.