ایلام-مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام از بررسی میدانی جامعه ایثارگران استان ایلام در سفرهای شهرستانی خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد رحیمی مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام عصر سه شنبه در سفر به شهرستان چرداول که با حضور رئیس حراست اداره کل بنیاد شهید استان و رئیس بنیاد شهید شهرستان چرداول صورت گرفت، با حجت الاسلام فریادی امام جمعه چرداول دیدار و گفتگو کرد.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان ایلام در این دیدار با تسلیت شهادت فرماندهان جبهه مقاومت، افزود: رسالت اصلی بنیاد شهید تکریم جامعه ایثارگران است.

ی با اشاره به اهمیت برنامه‌های فرهنگی در سطح جامعه، افزود: برنامه فرهنگی در سطح استان نیازمند تخصیص اعتبارات لازم است.

حجت الاسلام فریادی امام جمعه چرداول نیز در این دیدار با تقدیر از فعالیت‌های اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، افزود: برنامه‌های فرهنگی نیازمند توجه مسوولان ارشد استان است.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان در ادامه سفر خود به چرداول با کارکنان بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان دیدار و از زحمات آنها در خدمات رسانی به جامعه هدف تقدیر و تشکر کرد.

رحیمی در آخرین برنامه خود در شهرستان چرداول با خانواده معظم شهید «عزت الله رفیعی»، جانبازان سرافراز «عمران احمدی» و «حمید رضایی» دیدار و گفتگو کرد.

رحیمی در این دیدارها بر لزوم توجه جدی به مطالبه ایثارگران استان به خصوص احداث خانه ایثار تاکید کرد.