حزب‌الله لبنان اعلام کرد که در قالب عملیات خیبر و با رمز «لبیک یا نصرالله» یک پایگاه نظامی صهیونیست‌ها در جنوب حیفا را با چندین پهپاد انتحاری هدف قرار داده است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النشره، حزب‌الله لبنان بیانیه‌هایی را در خصوص حملات رزمندگان مقاومت اسلامی به نظامیان، جنگ‌افزارها و پایگاه‌های ارتش رژیم صهیونیستی منتشر کرد.

اداره اطلاع‌رسانی حزب‌الله لبنان اعلام کرد: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن، در راستای دفاع از لبنان و ملت آن، در واکنش به تعرض‌ها و جنایت‌های دشمن صهیونیست، در قالب سلسله عملیات خیبر و با رمز «لبیک یا نصرالله» مقاومت اسلامی ساعت ۶:۵۵ شامگاه روز سه‌شنبه بیست‌ودوم اکتبر ۲۰۲۴ با چندین پهپاد انتحاری حمله‌ای هوایی را به پایگاه الیاکیم در جنوب حیفا انجام داد. این پهپادها دقیقاً به اهداف خود اصابت کردند.

در بیانیه دیگر حزب‌الله لبنان آمده است: در راستای حمایت از ملت استوار فلسطین در غزه و یاری مقاومت شجاع و شریف آن و در راستای دفاع از لبنان و ملت آن، رزمندگان مقاومت اسلامی ساعت ۲:۰۰ بعد از ظهر روز سه‌شنبه بیست‌ودوم اکتبر ۲۰۲۴، هنگام پیشروی گروهی از نظامیان دشمن اسرائیلی به سوی یک تانک مرکاوای هدف قرارگرفته در اطراف شهرک الطیبه، این نظامیان را با یک موشک هدایت‌شونده هدف قرار دادند و به صورت قطعی شماری از آنان را به هلاکت رسانده و شمار دیگری را نیز زخمی کردند.

همچنین حزب‌الله لبنان اعلام کرد که ۲ تانک مرکاوای ارتش رژیم صهیونیستی را در اطراف مسکاف عام و شهرک الطیبه هدف حمله موشکی قرار داده، به آتش کشانده و خدمه آن را به هلاکت رسانده یا زخمی کرده است.

شهرک صهیونیست‌نشین «شئار یشوف» نیز از سوی رزمندگان مقاومت اسلامی لبنان هدف حمله موشکی قرار گرفت.