ارومیه- رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی گفت: دادگاه‌های صلح از امروز اول آبان ماه در مرکز استان آغاز به کار کردند.

به گزارش خبرگزاری مهر، ناصر عتباتی روز سه شنبه در بیست و هشتمین جلسه شورای معاونین دادگستری آذربایجان غربی اظهار کرد: در ارومیه از امروز ارجاع به شعب دادگاه صلح شروع می‌شود و رسیدگی به پرونده‌ها از این طریق در دستور کار قرار گرفته است.

وی اضافه کرد: مدیران حوزه دادگستری در آذربایجان غربی در هماهنگی کامل با معاونت‌های قوه قضائیه باشند و با برقراری ارتباط مؤثر با آنها کارها را پیگیری و علاوه بر آن امکانات و لوازم مورد نیاز معاونت تحت تصدی خود را هم تأمین کنند.

وی با اشاره به لزوم توجه به پرونده‌های مهم گفت: لازم است معاونین ناظر به صورت مستمر و مداوم بر روند پرونده‌های مهم و خاص حوزه قضائی نظارت داشته باشند تا این پرونده‌ها به بهترین شکل ممکن منتج به نتیجه شوند.

رئیس کل دادگستری آذربایجان‌غربی افزود: تعامل و ارتباط مستمر با سطوح مدیریتی قوه قضائیه در رشد و توسعه دادگستری استان مؤثر و نتیجه بخش خواهد بود.

عتباتی با محکوم کردن اقدامات رژیم صهیونیستی گفت: تبلیغات منفی دشمن صهیونی علیه شهید سنوار بسیار سنگین و گسترده بود اما با عنایت ویژه خداوند متعال این تبلیغات منفی تبدیل به عزتی جاودانی شد و خفت و خواری هر چه بیشتر غاصبان صهیونی را سبب شد و همگان دیدند که عزتی که خداوند عنایت می‌کند هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع آن شود.