بهشهر - مسئول سازمان بسیج مداحان و هیئات مذهبی کشور بیان مظلومیت مردم فلسطین و آرمان شهدا را مسئولیت مهم مداحان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی خورسندی سه شنبه شب در دوره توانمندسازی مربیان نوگلان حسینی کشور مرثیه گویی و مداحی با اخلاص را سبب رضایت خداوند و اهل بیت دانست و از مبلغان و مداحان خواست تا درس استقامت و بصیرت را به نسل‌های جامعه منتقل کنند.

وی تبیین فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر را در مداحی‌ها مساله مهم برشمرد و با اظهار اینکه هدف دشمنان خدشه کردن کردن چهره اسلام است، افزود: باید مکتب و فرهنگ نورانی اهل بیت به درستی به جامعه معرفی شود.

وی تبیین مظلومت مردم فلسطین و آرمان شهدا را از سوی مداحان مهم برشمرد و آشنایی نسل نو با ارزش‌های دینی و انسانی را از جمله مسوولیت‌های مهم نوگلان حسینی بیان کرد و از مربیان خواست تا به آموزش مستمر نوگلان حسینی توجه ویژه داشته باشند.

مسئول سازمان بسیج مداحان کشور آموزش آداب ستایشگری به نوگلان را وظیفه مربیان بیان کرد.

سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا نیز نقش مداحان را در زنده نگه داشتن فرهنگ ایثار و شهادت و اسلام مهم دانست و به فعالیت ۳۸ آموزشگاه تربیت نوگلان حسینی در استان اشاره کرد و گفت: دشمن با همه ابزارها و امکانات در جنگ شناختی وارد شده است و هدفش آسیب رساندن به اسلام و انقلاب است.

وی با اظهار اینکه دشمن تلاش دارد در زمینه مداحی به ایجاد حواشی در سبک و متن مداحی بپردازد از مداحان خواست به این مساله توجه کنند.